ÄNNU EN DAG AVKLARAD

Så har fredagen blivit till ända här i Uppsala. Lova har gjort det där hörseltestet och så har hon fått dit venporten under narkos och så hänger det två slangar i den med två "snöbollar" i. Den skall hänga där så länge porten sitter där. Eftersom jag inte har egen dator med mig så får ni se bilderna först då vi kommer hem.

Jag har hämtat ut ett stort paket också från de finaste människorna man kan tänka sig, med saker åt Lova. Dockor, böcker/musiksaga,klänning. Helt underbart fina saker. Och även från då jag väntade Alvin har de på nätet kommit ihåg oss och skickat blombud med en underbar bukett blommor.
Tusen tack.
Det stora paketet fick jag hämta ut här vid en tobaksaffär och det var tungt och stort och fick åka på barnvagnens handtag till sjukhuset vilket var en bit att gå. Man såg bara mitt huvud sticka upp bakom vagnen med paketet. Kan tänka mig att det var en lustig syn för de som såg oss komma, Alvin,jag och paketet.
Tack fina fina pölsekärringar för det underbara paketet, jag blev rörd och min man med. Lova blev jätteglad men var väldigt trött efter narkosen men ni får se bilder senare sen då hon öppnar era paket.
Buketten var jättefin den med så Tack också ni April 2007.

När vi gick hem från sjukhuset ikväll började det regna, jag hade inget regnskydd med heller till vagnen och Alvin gnällde och så klart skulle ett par titta extra medlidsamt på honom och surt på mig så jag fick lust att vråla att det inte var mitt fel att jag hade en bit att gå, att det regnade och att jag bodde på hotell medans min cancersjuke dotter ligger kvar på akademsika. Fast jag teg och blängde lite tillbaka.
Via hemköp efter bananer och lite saft och så till hotellet. Där badade Alvin och jag badkar och hade i en blå badbomb som han tyckte var jätterolig.
Åt lite och sen somnade han gott breved mamma.
Imorgon är det lördag, ja vad skall man hitta på då tro. Jag får se vad Lova orkar och mannen tycker och vad sjukhuset säger. För de gör inga undersökningar eller så på helgen ändå och vi väntar ju bara på måndagen nu och cellgiftsstarten.

Jag hinner inte ens svara på kommentarerna jag får, då jag inte är hemma. Men jag läser alla och blir glad att ni läser bloggen.

Kommentarer
Postat av: Linda m 3

Åh, vad roligt med ett stort paket till er duktiga kämpartjej! Ni finns fortsatt i mina tankar! kramar Linda

2009-07-31 @ 22:16:03
Postat av: Inger

Tänker på er.

Kram Inger

2009-07-31 @ 22:16:32
Postat av: Mia (maugu)

Hoppas ni får en ok helg och att Lova mår bättre efter omständigheterna. Jag kan inte sätta mig in i hur man har det när man får ett cancerbesked och jag misstänker att Lovas behandling blir tuff för henne fysiskt såväl som fysiskt och för er föräldrar att orka finnas till för era barn och med er oro..Jag vet dock att man orkar det man måste men jag hoppas ni finner stöd och tid någonstans för att ta hand om er själva lixom er relation i allt kaos.Ni verkar dock ha en stark kärlek för varandra och er familj.

Många kramar och hoppas helgen "går fort".

2009-08-01 @ 07:53:37
Postat av: Ia

Skoj att blommorna kom fram så snabbt.. :-)



Kan tänka mig att de var en rolig syn när ni gick med sånt paket.

2009-08-01 @ 08:18:05
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Va gulligt att Lova fick ett paket idag!

Precis vad den duktiga lilla tjejen behövde :)



Jag har inte kommenterat på några dagar, men jag följer bloggen som vanligt. Det ni går igenom är något som är en förälders mardröm! Men skönt att snart komma igång med behandling så sessan blir frisk snabbare!



KRAMAR!

2009-08-01 @ 09:38:36
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Karina

Jisses,, vad mycket du har skrivit, har bläddrat fram o tillbaka jätte fina bilder du e ju lite av en "proffs på detta.. kul !!

Vad bra att oper. gick bra hoppas att de forsätter så.. tänkte försöka att ta mig till Uppsala men först måste jag byta bromsar på bilen ,jätte dåliga o livsfarliga, Kram till er alla så länge ringer dig när jag vet mer^^

2009-08-01 @ 12:14:09
Postat av: Linda Isacs mamma

tänker på er! sänder många varma styrkekramar. finner inte ord. Önskar att Lova snart mår bättre och får hjälp med sin värk.

Vad du är duktig på att skriva, är en bra terapi.

ta hand om varnandra.



Kram

2009-08-02 @ 05:47:50
Postat av: Carol

Skickar kramar till er!

/Mamma till Noelle och William på FL

2009-08-10 @ 21:12:00
URL: http://noellesmamma.blogspot.com
Postat av: soffie

Finner inga ord för det är så himla orättvist att er dotter blivit sjuk,

skickar massor av styrkekramar till din tappra dotter och till er,

Vad bra du skriver och va fina dina barn är!

Må så gott ni kan!!1

2009-08-13 @ 22:34:50
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0