MASSOR I MORGON

Imorgon blir det en massa undersökningar inför cellgiftbehandlingens start, de skall kolla njurar, hörsel osv. Samt röntga och få dit porten.

Jag har googlat lite på tumören som heter opticusgliom. Den uppstår tydligen hos c.a 10% av alla barn med NF. 10%... Ja så var man en av dom. Och som sagt ligger den på skala 1 av 4 enligt WHO och är godartad men man kan ju aldrig ropa hej. Den upptäcks oftast då omkring 4-6 års ålder.

Ja så var det värken i armarna kvar. Jag är något nervös inför svaret där. Säg inte att det är fler tunmörer.
Rygg och nacke är iallafall tumörfria så därifrån kommer inte värken.

Lova var hit med pappa till hotellet en stund idag och tittade. De har ju inte hunnit hit ännu. Lova fick en present av mig och Alvin, skumbad, handcremé och badbomber och gloss för prinsessor. Hon verkade glad men inte jätteglad. För trött antar jag av allt som är runt om kring och all smärta.

Ja, om man skulle ta kvällen nu, är ju en dag imorgon också. En lång dag.

Kommentarer
Postat av: Annika K.

Mkt att göra å för Lova att gå egenom imon då såg jag.Vart är ni nånstans?sku vela komma å hejja på bara för att och det är juh faxx nära.Ska prata med Stefan å säga det å hoppas att ni kan komma en snabbis innan ni åker hem till ön igen.

Har du din mobil med dej?tänkte om man kunna smsa och så?

Massa kramar till er alla 4!<3



Ps.Ni finns i mina tankar

2009-07-29 @ 22:29:35
Postat av: Linda m. tre

(Brukar läsa dansktråden och hittade hit via den.) Har tänkt på er sedan dess dagligen och tittat in för uppdateringar. Jag har en mamma som får cellgifter och har en "port" och en flicka i Lovas ålder så vad ni går igenom berör mig djupt inuti.



Fortsätter att tänka på och be för att allt går bra med fortsatta undersökningar! /kram Linda

2009-07-29 @ 22:51:05
Postat av: Jill

Lycka till med allt! Tänker på er!

2009-07-30 @ 14:34:39
Postat av: Matilda och Malvina

Mina tankar finns hos er, kan bara föreställa mig hur fruktansvärt det måsta vara just nu. Hoppas att ni från och med nu bara får positiva besked!

2009-07-30 @ 14:35:28
URL: http://malvina.blogg.se/
Postat av: Carina

Hoppas alla undersökningarna gick bra idag nu.

Förstår att hon e trött nu Lova med allt som händer och sker med henne och runt omkring henne.

Kramar

2009-07-30 @ 16:22:59
Postat av: Moa

Hej

Hoppas på att det inte är fler tumörer! Även om man vill ha en förklaring till armvärken. Och att hon får bli av med den. Sen kommer ju biverkningar av cellgifterna så det räcker och blir över, om man säger så...

Många kramar! Förstår om Lova blir trött av att undersökas på längden och tvären.

2009-07-30 @ 18:05:15
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Anna

Skickar många styrkekramar till er!

2009-07-30 @ 20:06:00
Postat av: Jill

Tänker på er. KRAM!

2009-07-30 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0