1 NOVEMBER

Nu är det 1 första november, sakta mak så går det mot min födelsedag och mot jul. Jag fyller år ganska snart faktiskt. Jag fyller 30 år nu den 7 november.
Snart borde man börja tänka på julklappar, jag är alltid sist ute med dom, alla år. Och Lova fyller 6 år också bara några veckor före jul, en riktigt liten tidig julklapp är vad hon var för oss, då hon föddes för snart 6 år sedan den 4 december och i princip på utsatt dag.

Idag är det söndag med andra ord och återigen försvann denna helg i ett nafs. Lova har sovit hemma inatt, lite gnällig och " morriger " och humöret dalar men hemma är hon just nu och det är nta blodprover på schemat imorgon och med dom vet vi också om det blir någon Uppsalaresa eller inte anntar jag.

Nu skall här börjas diskas och maken min är ute med sitt jaktlag och jagar råddjur. Får se nu om han får något denna gången för förra veckan blev det inget alls.



Kommentarer
Postat av: Amanda

har inte varit inne o läst din blogg på ett par dagar nu. tänker på er. hoppas lova mår lite bättre nu. Kramar

2009-11-01 @ 19:51:29
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0