OTROLIGT

Det är rent otroligt hur jag fått så många som kikat in hos mig, senaste veckorna har antalet nått 300+ unika.
Min logg som finns på själva bloggen verkar inte vilja stämma. Jag tänkte redan igår kväll blogga ett inlägg om just det här. Det är det här som gör att jag vill fortsätta samt att jag ikväll fick bevis på att jag nått ut till en annan mamma som hamnat i samma situation som oss med sitt barn. Det är det jag skrivit förut. Jag vill delge oss vårat liv, och nå ut och kanske någon annan finner information och stöd i bloggen.



Och jag har inte med tanke på omständigheterna hunnit tacka alla igen för all positiv respons ännu gång för min blogg och dess innehåll, med bilder och allt vad den innebär. Ni ger mig återigen ännu mer styrka att fortsätta.






9.11.2009 hade bloggen i skrivande stund 342 unika besökare.


Kommentarer
Postat av: Anne

Vilken kämpe hon är, söta lilla Lova.



All styrka och kramar till er.

2009-11-10 @ 07:13:32
URL: http://annemoije.blogspot.com/
Postat av: Eva

Hej de är jag som skrev om min son, att jag precis fick veta om hans syn. Söt liten tjej ni har.

Såg också att ni var på avd 95 stämmer det? Vi var faktiskt där på den avd i tisdags när vi gjorde mrt.

Ha de så gott

kramar

2009-11-10 @ 09:02:30
URL: http://lillaleo.blogg.se/
Postat av: Karolin

Jättebra skrivet tidigare!

Jag väljer att lägga ut bilder från vardagen så att nära och kära får följa Tildas kamp. Släkt och vänner är utspridda över landet, vi vill att de ska få se Tilda.

Om ni väljer att raka av håret på Lova så finns det många fina huvudbonader att ha på sig.

Tilda ser fram mot när hon kan börja använda sina. Hon har även fått en rosa peruk.

2009-11-10 @ 21:07:50
URL: http://sykathen.blogg.se/
Postat av: En mamma

Hej

Har hittat hit till dig via Eltons mammas blogg. Både Eltons och Lova har berört mig mycket.

2009-11-10 @ 21:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0