SKÖNT, SÅ SKÖNT

Måste bara säga att det är så skönt att vara hemma med hela sin familj och att Lova just nu mår ganska bra förutom att hennes humör dalar något gräsligt eftersom hon återigen går på kortison för ögonen.
Men om man bortser från det så är det riktigt roligt, trevligt, skönt, härligt och mysigt att ha alla hemma runt sig. Man får njuta så länge det varar och då när det är bra dagar så har jag ju inte så mycket att blogga om just angående Lova, vilket också märks på läsarantalet som sjunker. Blir inget " saftigt eller spännande " att läsa liksom för de som känner mer intresse för att läsa om just det och inte har lust följa oss hela tiden vare sig det handlar om Lovas sjukdom eller bara vad vi annars gör eller vad jag nu bloggar om för tillfället.


Men som sagt som jag skrev där uppe, just nu njuter vi bara av att vara hemma och Lova mår ganska bra just nu. Hon har varit hos farmor idag en vända och sedan kom hon hem och åt en stor tallrik med pasta/skinksås som hon älskar till middag för även kortsionet gör att hennes matlust återvänder.

Kommentarer
Postat av: Inger

De låter skönt att höra att ni har de bra, Hoppas att de fortsätter, och att Lova mår bra.

2009-11-14 @ 18:30:12
Postat av: Erica L

Låter fint att ni oxå får njuta mellan allt kämpande...varma kramar från oss...

2009-11-14 @ 19:34:20
Postat av: A-S

DEt är roligt att läsa att ni har det bra!

2009-11-14 @ 19:43:21
Postat av: Annika

Skönt att ni får en liten paus ibland. Kan verkligen behövas för er alla.

2009-11-14 @ 19:48:00
Postat av: Amanda

skönt att ni har det bra o att lova mår hyffsat. önskar er en fortsatt fin kväll o helg. Kramar

2009-11-14 @ 19:49:29
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

härligt å höra att ni har det bra å att hela familjen e samlad hemma:=) jag följer alltid din blogg va du än skriver..

2009-11-14 @ 20:23:37
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Patricia

Har inte vart inne på ngr dar så jag har backat och läst hur ni har haft det.Jag är också en sån som har dragits med krångelmage,inte kunnat äta vad som helst. Eller jo,jag har kunnat äta men jag har också fått tagit konsekvenserna. Inte så kul alla ggr.Tur att Pepcid och proviva finns;) Härligt att läsa att Lova mår bättre och att hon fått aptit. Jag har en förmåga att bli såå nojig när ungarna inte äter.Vår yngsta verkligen ÄLSKAR grönsaker om de är råa. Men saker som potatismos och gratäng-huuuga. Det blir mkt kokt potatis och pasta för hennes del;) Nä nu ska jag unna mig lite kvällsgott,blir inget vin för mig heller men däremot en stor skål romrussin glass,mums! Ha en trevlig fortsättning på helgen.

2009-11-14 @ 20:30:40
Postat av: Lena

Blir glad av å lese her, kooos dere masse!!!!



Klem

2009-11-14 @ 21:14:15
URL: http://www.maelca.com/blogg
Postat av: annis

Skönt att ni är hemma och att Lova mår lite bättre! Kramar

2009-11-14 @ 23:01:15
Postat av: Carina

Härligt att hon mår någorlunda bra :)

Har till o me lyckats att ha en nästans om man bortser från knappa fem minuter på nätbanken en internet o datafri dag igår, det e e mycke om det gäller mig s¨nu läser jag ikapp!!

2009-11-15 @ 04:18:03
URL: http://ina2girl.blogspot.com
Postat av: Jossan

Inne och kikar nästan varje dag, skönt att höra att ni får andas ut ett tag, det behövs för att orka sammla kraft till hela långa behandlingen. Kram till er!

2009-11-15 @ 10:40:24
Postat av: Linda m 3

Läser här ofta. Ord känns så futtiga när jag läser vad ni går i genom. Skönt att det för tillfället är bra och att ni alla är tillsammans! Kram Linda

2009-11-15 @ 16:22:56
Postat av: Catrin

Jag läser din blogg varje dag, och blir lika berörd varje gång. Du verkar oerhört stark och er lilla Lova är så söt! Jag har varit inne på många bloggar som handlar om sjukdomar och cancer, men det är bara tre som jag regelbundet följer. Vimmelmamman, Allrakäraste lilla familj och din. Alla tre har som gemensam nämnare att ni skriver från hjärtat och berör oavsett ifall det har varit en dramatisk dag eller en vanlig grå söndag. Många kramar...

2009-11-15 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0