FORTSATT LUGN HELG

Hela helgen har varit underbart lugn och skön. Inget sjukhusbesök för Lovas del, det är först imorgon. Barnen har lekt både ute och inne. Vädret har varit fint hela helgen fast bakningen blev inte av, jag hade tänkt baka kokostoppar men har för lite kokosflingor hemma så jag skall köpa hem lite mer av det så man kan laga sådana.
Lova har klarat sig bra på bara Pamol-F och Burana, så peppar peppar, ta i trä, det är bra så länge det varar.
Lite jämrar hon sig på natten men hon har inte direkt ont då jag frågar så jag vet inte riktigt för tillfället.


* Edit. Jag har fått förfrågningar av läsare var ifrån jag beställde Alvins Didriksonvinterjacka. Den kommer ifrån Nelly.

Kommentarer
Postat av: Inger

Skönt att ni har haft en lugn helg utan plågor.

2009-10-11 @ 17:30:58
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Skönt att ni haft en lugn helg, det är verkligen värda! :)



Kramar

2009-10-11 @ 21:00:49
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Amanda

vad skönt för er med en lugn och skön helg, precis vad ni behövde. hoppas morgondagen går bra med. Kramar

2009-10-11 @ 22:27:12
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0