LOVA PÅ PERMIS IGEN

Lova har permis igen några timmar. När jag lämnade Alvin så for jag till sjukhuset och så åt vi lite, Lova ville inte äta av lunchen men åt lite gurka. Sen for jag och maken och Lova till Wickströms och spände Lovas bågar så nu sitter dom perfekt på henne utan att halka av. Lova ville ha hamburgare så vi köpte ett minimeal men sen åt hon bara två tuggor iallafall och 5 pommes typ. Vi for sedan och hämtade Alvin alla 3 från parken, det är länge sedan vi alla 4 åkte i samma bil igen nu. Nu ligger Alvin och sover och sedan skall Lova tillbaka till sjukhuset igen. Troligtvis blir det för henne att åka till Uppsala på onsdag nu, värdena har återigen börjat stiga.
Solen kom ju upp till sist idag iallafall, fast det har blåst kallt. Nu skall Lova se på Kalle Anka på video. Och jag skall avrunda inlägget här.

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Skönt att lilla Lova haft lite permis så ni kunna umgås lite utanför sjukhuset med!



Hoppas att hon snart mår lite bättre, att värderna stiger som dom ska och att hon slipper smärtor i armarna!



Kramar

2009-10-05 @ 15:47:55
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Amanda

så jobbigt för er att inte veta vad smärtan i armarna beror på :S hoppas verkligen att de får reda på det snart. Kramar

2009-10-05 @ 19:48:59
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0