SJUKHUSNÖJEN

Lovas rum ligger nära helikopterplattan på sjukhuset, helikoptrarna kommer ofta och mest är det den röda/gula som kommer men ikväll kom den blå/vita som åker till Uppsala.

Idag kom polisen till oss på sjukhuset också. De besökte Lova en stund. Frågade hur hon mådde och om hon ville fråga dom något och sen sa dom att de absolut inte tar barn som inte äter upp maten det är bara sådant dumt struntprat som en del föräldrar hittar på åt sina barn, sen skrattade dom.
Tydligen har polisen tisdagar som besöksdag på barnavdelingen men de kommer inte alla tisdagar men lite nu och då. Lova undrade också varför jag inte tog kort av dom efteråt men jag sa att jag inte vågade med glimten i ögat.

Lova verkade nöjd över att det kan dyka upp både clowner och riktiga poliser i polismundering. Och nog var det ju rätt stiligt par som kom in. Värre kunde mamma fått titta på. (ha,ha) De stannade kanske 10 minuter och sen gick de vidare, han ena polisen berättade att hans dotter hade likadana glasögon som Lova, fast blåa. Lova verkade glad åt det också.




Uppe i det blå.

Kommentarer
Postat av: Carina

Jamen tusans polis o förstöra barnuppfostran då s Kul att de kom o hälsade på, har jag inte ens hört talas om att de brukar göra,men där ser man :D

2009-10-07 @ 16:05:19
URL: http://ina2girl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0