ÄNDRAR INTE DET ENA SÅ ÄNDRAR DET ANDRA

Lova skulle ju till Uppsala på söndag men nu har det skjutits fram och hon skall åka på tisdag och komma hem på torsdag om de hinner med färjan.
Lovas värden är ju låga just nu och förhoppningsvis kommer de att hinna höja på sig tills det är dags att hon reser.
Jag och Alvin kommer att stanna hemma. Maken/Pappa följer med Lova, som sist. Det blir enklast så nu också när det är kortare tid. Om något annat kommer till så lär jag nog kunna ta mig till Uppsala på ett eller annat sätt, det går ju båtar och bussar och det finns bilar som jag i värsta fall får köra själv, till och med utan en GPS eftersom vi är så omoderna.

Så nu kan man glömma söndagsavfärden och blicka fram mot måndag då nya blodproverna tas och se om värdena har stigit tillräckligt tills dess.




Lova på första behandlingen på barnonken i Uppsala.

Kommentarer
Postat av: Amanda

kikar man in en gång till denna kväll för att önska er en trevlig helg <3 kramar

2009-09-10 @ 22:31:53
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Inger

Hoppas att ni får en mysig helg.

2009-09-11 @ 06:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0