LOVA KVAR PÅ SJUKAN

Lova stannade kvar på sjukhuset inatt också. Hon är fortfarande trött och äter knappt och ligger mest till sängs.
Tack också till dig som lovade försöka ordna med glassbilen åt henne. Det tror jag hon skulle tycka om. Vi tror hon kommer att komma hem imorgon men allt beror på hur hon fortsätter må. Jag vet ju inte heller hur han har möjligt att köra nu när det skall bli uppehåll igen, men han vet var vi bor nog sen förut, då han också brukar köra upp till grannen någongång.

Jag själv hade lite barnfritt  i eftermiddags och ikväll så jag har passat på att städa lite, har t.om moppat golven. Det var behövligt. Nu fattas det bara att sortera bland barnens leksaker. Fast jag har olika plastboxar som är tänkta för olika saker i varje låda så samlas olika saker i alla lådor efter ett tag. Just typiskt. Men bara dom är i lådan så må det vara, värre att trampa på en vass legobit i misstag.




Kommentarer
Postat av: Miriam

Legobitar illa placerade under foten är inte att leka med. Hoppas de hamnat rätt allihop. Här finns risken för legobitsmalörer efter att sonen lekt med lego med sin kompis. Men oj, så skojigt de hade! Jag får tänka på det om jag står där med öm fot.



Hoppas nu Lova kryar på sig alldeles ordentligt!



Stor kram!

2009-09-26 @ 20:12:08
URL: http://www.meramiriam.se/
Postat av: Hanna

Var på Lunds universitetssjukhus idag...

Ett ljus brinner för Lova i sjukhuskyrkan där!



Kramar till hela er familj!



Hanna

2009-09-26 @ 20:12:15
Postat av: Maria, okänd bloggläsare

Halkade en gång (för säkert 30 år sen!) på en legobit, föll framstupa och vred nästan armen ur led!

Sjukskriven en vecka och ont länge!

Håller mina tummar för att Lova snart ska må bättre!

2009-09-26 @ 20:40:04
Postat av: Carina

isch ja, trampade på en barbiekrona idag det gjorde förb-nnat ont kan jag säga, trampade snett pga av det oxå, vet inte i vilken fot jag har mest ont nu...

Hoppas Lova blir piggare tills imorgon nu då och att Alvinparveln blev lite gladare sen :D

2009-09-26 @ 20:51:40
URL: http://ina2girl.blogspot.com
Postat av: Annica

Säg bara till när Lova kommer hem så ordnar vi glassbil hem till er.

När jag talade med herr glass visste han inte riktigt vem du var. Men det kan vi nog ordna på annat sätt adressen dvs så han drar sig till minnes vem ni är.

Köpte lite själv bara för de hade 20% nu i slutspurten. kanske betyder extra glass till barnen för er del då :-)

Meddela gärna så pratar jag snällt med herr glass.

2009-09-26 @ 20:58:39
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hoppas att hon snart mår bättre, tänker på henne och håller tummarna för att hon ska få komma hem imorgon...



Jag har också olika lådor för olika slags leksaker...men samma sak gäller här, allt samlas hullerombuller och det är inte alls den ordning som jag önskar ;)



Kramar!

2009-09-26 @ 21:59:54
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0