SÖNDAGKVÄLL

Nu är det söndagkväll och imorgon skall Lovas prover tas inför den eventuella Uppsala resan. Allt hänger nu på Lovas blodvärden. Om de stigit eller inte, men det tror och hoppas vi dom gjort.
Lovas humör har varit ganska stabilt några dagar också och hon har även lekt mycket med Alvin som hon knappt velat veta av förut. Även farmor har dugit. Det känns roligt så länge det varar.
Helgen har vi tillbringat mycket hemma men också hos farmor/svärmor och ätit middag där. Skönt att slippa tänka på den avdelningen ibland också.
Jag funderar en del på Lovas resa och röntgen de skall ta i Uppsala. Hoppas de inte hittar något mer skit i hennes lilla kropp.

Har även mailat med en som är vuxen idag och har behandlats för just opticusgliom som barn, även hans yngre syster har behandlats för samma sak vilket får mig att tänka hemska tankar som att tänk om Alvin med drabbas. Risken finns ju liksom. Och jag tror inte ens jag skulle bli förvånad då faktiskt. Men hemskt trött och nedslagen och besviken ännu en gång på denna orättvisa som drabbar mig och min familj.

Ja, annars har det varit ganska lugna nätter nu. Lova äter Neurontin 200 mg 3 gånger om dagen samt en pamol.F 250 mg till natten med neurotinen. Nu verkar ju detta bara dölja nervsmärtorna så jag hoppas de kommer på vart ifrån hennes nervsmärtor kommer snart. Jag vill inte att hon skall ha myrkrypningar och ont utan att de vet varför.
Ja, mer har jag inte just nu att uppdatera om, det har bara varit så superskönt att slippa tänka på sjukhus under 3 dagar.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas värdena stigit!

2009-09-13 @ 21:26:20
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0