SÖNDAGSMORGON

Söndag igen, inte blev väl den här helgen vad jag hade tänkt mig. Jag hade hoppats på en lugn och skön helg hemma med familjen utan en massa måsten och tankar på sjukhus men det blev tvärtom. Hela helgen har Lova fått lega på sjukhuset men idag verkade hon piggare då vi pratade i telefon. Hon hade fått i sig ett ägg också, och orkat upp till soffan, och lät lite gladare i telefonen. Igår hade hon också varit hängig då svärmor var dit på kvällen med Alvin. Medans jag valde att vara hemma och försöka städa upp i kaoset och jag lyckades ju moppa golven faktiskt och städa på wc men det finns alltid mer att ta tag i.
Vi får se om Lova kommer hem idag nu då, igår var hon som sagt så trött och när jag var dit och gav henne en klisterbok orkade hon knappt titta åt den.
Nu skall jag börja se till att vi får i oss en lite sen frukost jag och sonen.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas Lova känner sej piggare så hon får komma hem :) Kramar till er!

2009-09-27 @ 10:02:50
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Miriam

Hoppas, hoppas Lova är piggare idag och får komma hem!

Kram!

2009-09-27 @ 16:04:33
URL: http://www.meramiriam.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0