SVAR TILL DIG "ANONYM"

take it or leave it! om NEJ NU RÄCKER DET:
Alltså jag blir lite frustrerad av det här!!!! Jag tycker det är hemskt hur andra människor kan ha åsikter om denna person som ställt en fråga, och fått svar. Jag vet vem denne är... det som inte framkommer är hur mycket hon bett om ursäkt och skrivit och sagt att hon inte menade nåt illa utan bara ställde en enkel fråga, som man har rätt till tycker jag. Ingen kan förstå vad ni går igenom och det är hemskt att ni måste göra det. Men peka inte ut någon som en syndabock och skriva skit om denne när hon i sin tur skrivit och bett om ursäkt och att det inte var något illa menat över huvudtaget. Nu mår hon oxå dåligt för sättet du behandlar henne. Visst, man får skriva precis vad man vill på sin blogg men då får man oxå räkna med att folk ställer frågor för ingen kan veta hur det är att ha ett sjukt barn om man inte har gått igenom det själv. Men skriv inte saker bara för att få sympatier utan skriv sakligt hur det faktist är, att personen bett om ursäkt hur mycket som helst men att du inte godtar den.
Det är hemskt det ni går igenom och det önskar man INGEN! Men förstora inte saker till något katastrofalt när det inte är så... red upp det face to face så det inte blir massa missförstånd och blanda in folk som inte har med saken att göra!


Mitt svar:
Ja, hon har bett om ursäkt men förstår inte ens varför det skulle bli sådant liv. Varför behövde hon från första början börja sms.a min gsm och maila allt sådant då jag snällt svarade på en fråga hon ställt. Lite privatliv vill jag ha. Nu är det som det är och svaret har hon fått för länge sedan och där skulle det ha stannat om hon inte fortsatt nöta för jag fortsätter inte ensam, Ånä du vännen lilla. Jag har inget att ursäkta mig för och men hennes ursäkt är godtagen och jag orkar faktiskt inte ens bry mig. Jag har en familj att ödsla energi på, inte på er som "letar" efter mer bråk.

Och det där face to face. Hör du inte själv hur illa det klingar, låt mig skratta. Jag har inget att reda upp eller stå till svars för.
GE ER!
Nu kommer jag inte att återgå till detta ämne något mer så ödsla inte er energi, det är bara onödigt.

Kommentarer
Postat av: take it or leave it

Det var ju DU som gjorde liv av det för guds skull!!! jag menar inte att du har något att försvara eller stå till svars för utan att ni skulle prata face to face istället för över nätet, det är då det blir sånna här grejer... Man kan inte höra tonen bakom orden, man tolkar det som man vill och det är då det blir fel. bla bla bla... skit i det, det här är ju för fan löjligt!

2009-09-16 @ 20:51:36
Postat av: Amanda

ojoj, vilket bråk här blivit på din blogg anna :S gör mig ledsen att se o läsa att de aldrig kan låta någon vara ifred. hoppas verkligen jag får fortsätta läsa din blogg, vill inget hellre. Kramar

2009-09-16 @ 22:13:55
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Tessa

Snart kan ni inte läsa om Lova mer! Nåjspellar.

2009-09-16 @ 23:06:49
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Sanna

jag vill gärna fortsätta läsa din blogg... om jag får :)

2009-09-17 @ 19:30:23
URL: http://www.metrobloggen.se/sansan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0