LÖRDAGEN GICK FORT

Idag har dagen egentligen flugit fram. Vi fick besök av Lovas gudföräldrar och svärnor och Lova uppskattade besöket. Hon var ut i korridoren en sväng fast i sängen.
Men hon piggnade i av besöket.
Eftersom hon hade uppskattat och efterlängtat besök flög timmarna fram.
Nu på kvällen var jag via " min " thairestaurang och åt massor av buffé eller ja kanske inte massor för de hade ju en massa valbara saker där, thai, japanskt, kinesiskt. Tog med mig åt maken också sedan. Jag behövde den där ensamma timman. Tankarna far hit och dit hela tiden. Nutid, framtid, dåtid och går inte att hejda alla gånger.

Lova har fått en hel del morfinpreparat och fortfarande har dom svårt att veta hurdana exakta smärtor hon har.
Nätterna har varit väldigt jobbiga från och till, gnälliga och jämranden men det verkar vara en hel del undermedvetet också.



 

Min man, min solstråle och glädjespridare med sin " svamp ".

Egentligen är det en bakelse men han tyckte den såg ut som en svamp.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej.



Via en annan blogg fick jag idag nys om Din blogg.

Jag har bara läst en liten del men det räcker för att kunna förstå hur fruktansvärt jobbigt ni har det.

Jag beklagar.

Ett par av mina närmaste familjemedlemmar har nyligen varit med om tråkigheter, det har varit väldigt nära ögat så att säga, den ena i en trafikolycka & den andra av sjukdom.

Det gick bra för båda - mot alla odds.



Jag vill bara tala om att jag tänker på Dig & Din familj & att jag tänker fortsätta läsa Din otroligt fina & gripande blogg.



Kram från Stockholm!

2010-04-24 @ 20:30:44
Postat av: Tessan

Jag håller med honom. Det är helt klart en svamp. Det låter mycket roligare än bakelse .-)

2010-04-24 @ 20:36:58
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com
Postat av: Amanda<3

så fin bild på er lilla alvin. hoppas ni får en lika fin söndag :) kramar

2010-04-24 @ 21:24:02
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Tusen Hjärtekramar

till Lova & familjen

Titti

2010-04-24 @ 22:04:49
Postat av: Katja

Mina tankar hos er och framförallt lilla Lova.

Kunde jag sända styrka skulle jag skicka tonvis till er alla.



Kramar från Åland.

2010-04-25 @ 08:47:27
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Inger

Fin bild på Alvin,hoppas att Lova får bra hjälp med sin smärta. Kram

2010-04-25 @ 09:46:19
Postat av: Carina

man behöver lite tid för sig själv oxå även i de svåraste stunder. För att kunna tanka lite eller bara få lite luft! Den såg god ut "svampen" :)

2010-04-25 @ 12:16:17
Postat av: Tasnim | Vardag & Bloggdesign

Tuff liten kille! Tycker ocksa att den ser ut som en svamp, den där bakelsen.. fast en väldigt god svamp!:)

Kramar till er!

2010-04-25 @ 12:45:43
URL: http://tasnim.blogg.se/
Postat av: Gummor Madde

va kul att Lova uppskatta att vi kom men de såg man på henne att hon gjorde. Lilla gumman vilken kämpe hon är.jo timmrna gick för fort när vi va där hos er. Men vi kommer igen. kram till er alla. o ni är starka både du o Daniel oxå som lyckas hålla humöret uppe trots de ni går igenom just nu. kom ihåg de!

2010-04-25 @ 14:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0