PENGARNA GÅR FRAM

Ville bara berätta följande.
Pengarna ni skänker till Barncancerfonden går alltid fram, på ett eller annat sätt kommer dom till nytta. Inte bara genom att forska utan även att underlätta sjukdomstiden för barnen, syskonen och deras anhöriga.
Nu hade jag ju inte varit på Bonken sedan i mitten av mars men igår såg jag att dom fått ett Nintendo Wii och fick veta att Barncancerfonden skänkt detta. Tack vare er givare är detta möjligt på många olika sjukhus att göra saker för barnen och avdelningen.
Fortsätt bidra till fonden genom Lovas spargris. Jag vill försöka uppnå målet 25.000 kronor. I skrivande stund är Lovas spargris uppe i 22.910 kronor. När vi nått 25.000 höjer jag ytterligare.
För att komma till Lovas spargris så klicka på bilden nedan, allt går till goda ändamål på ett eller annat sätt.









Kommentarer
Postat av: Ulrika

Har läst bloggen någon vecka nu och hoppas på mirakel för er lilla tös, har därför skänkt lite idag till Lovas spargris. Hoppas fler gör desamma!! Många kramar till er!!

2010-04-22 @ 12:39:55
Postat av: Lina

Tårarna rinner ner för mina kinder när jag läser om Lovas elände...

En frisk, glad sprallig tjej som bara en dag insjuknar i denna grymma sjukdom. Det är totalt ofattbart o jag ställer mig frågan om o om igen - VARFÖR?!?!

Jag hoppas på ett mirakel, att Lova ska bli frisk! Ni är en tapper familj o glöm inte bort varandra, du o din man i allt detta o Er fina son!

Skickar en massa styrkekramar till Er!

2010-04-22 @ 14:05:32
Postat av: Petra

Hej, vilka fina barn ni har tappra och duktiga. Härligt att ni kan se glädje ibland trots allt tråkigt. Styrke kramar från mig. Jag håller alla mina tummar och tår att sjukdomen skall besegras.

2010-04-22 @ 22:49:26
Postat av: Amanda<3

jag tänker på er, massvis med kramar till er <3

2010-04-23 @ 11:26:05
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag vet att det var en annan tjej som det var tänkt att hon skulle följa med, men att det inte blev.

Jag hoppas verkligen att ni får ett tillfälle att göra er resa och att det vänder det onda.

Håller alla tummar för er.

Stor kram

2010-04-23 @ 11:35:12
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0