ÅRETS BLOGG 2010

Årets blogg 2010 blev inte helt otippat som jag trodde Linn. Hon drog dessutom hem 2 priser. Man får gratulera.
10000 personer hade röstat på sina favoriter och Linn hade fått 30% av alla dessa röster.
Tack också till alla som röstade på mig. Läs lite mer här på bloggpriset.


Jag tog några ynkliga få kort och alla blev inte bra men några är iallafall visningsbara så jag lägger in dem lite senare. Nu skall vi checka ut från hotellet. Gå ner på stan några timmar. Sedan skall vi åka färjan hem och kliva av typ med tuppen strax innan halv 5 på morgonen för att återigen sätta oss på nästa inkommande nattfärja som tar oss till Tallinn.
Jag längtar fruktansvärt mycket redan efter min alldeles egna fina mjuka säng, täcke, dyna.
Och att stå i 4 timmar nästans igår var tungt. Det fanns ju inte sittplatser inne på galan. Det var kanske en av de väldigt dåliga sakerna men annars var det hyfsat trevligt och en del trevliga människor hann man prata med också.
Jag bloggar mer sen som sagt. Är mest trött, längtar hem till lillgrabben och har haft helt okej annars. Det här lär ändå knappast hända fler gånger att man kom med till uttagningen av Årets blogg 2010 i Finland.
Kanske jag borde satsa på Sverige nästa gång. ( Nej, jag skojar ).

Kommentarer
Postat av: LindaJ

Tycker att du skrivit om det mest viktiga av alla och för mig är du iaf vinnare pga det. kram

2010-12-02 @ 12:02:16
Postat av: Catti9

Du är en VINNARE ändå!! I våra ögon är du den största vinnaren av dem alla sådet så!!! Punkt slut:):)Och du är oxå den största förloraren!!! för det som du har förlorat men gett igen åt oss genom din blogg att följa kan inte mäta sig med något annat.

Du är en Vinnare som är så stark att du orkar gå vidare och ändå ge oss av ditt liv.

2010-12-02 @ 12:38:32
Postat av: Annika

Såg bild på några av er nominerade på kakkakaffe.com och måste bara säga att vad fin du var !

2010-12-02 @ 13:23:37
Postat av: Anna

Jag tror att många med mej ändå anser att du är 'årets blog' :). Kram

2010-12-02 @ 14:07:22
Postat av: Elionore

hej, allt bra? :)

2010-12-02 @ 22:07:57
URL: http://tynellelionore.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hoppas att du njöt lite av att få stå i strålkastarljuset !



Och snart är du hemma och kan krama lille Alvin och få krypa ner i din egen säng ....

2010-12-03 @ 05:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0