FÖRKYLD

Och till sist lyckades också jag gå och bli förkyld. Hosta, snuvig och heshet. Men inte vill jag direkt gnälla heller. När jag känner mig gnällig tänker jag bara på hur tapper Lova var och alla andra kämpar därute, så vad är lite förkylning mot det dessa människor gick egenom. Och de som ännu kämpar. Jobbigast med det här är väl att jag så lätt sedan åker på en envis efterföljande hosta i någon vecka men annars är det småsaker som sagt.
Dock har jag lite bloggtorka därför är ju 30-dagars temat bra just nu.
Och så vill jag påminna er som ej hunnit titta på dem. Mina tävlingar. 4 fina tävlingar ligger ute. När dessa stängs kommer det sedan att dyka upp 2 nya. Så ni har lite att se framemot också efter dessa stängs ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0