FULA KOLOR

Fick för mig att nu mitt i natten laga julgodis, chokladkolor. Ja jag har ju inte lagat kola på många många år. En gång kokade jag knäck som blev seg som kola. Och ischoklad har jag också testat att laga.
Nu när jag höll på lagade fula bitar av kolan som var seg nog, men det gick att klippa bitar med sax faktiskt så kommer de där tankarna på att man borde lagat kolor med Lova. Inte bara bakat bullar osv utan också lagat godis.
Jag tror det aldrig riktigt kommer att spela någon roll hur mycket man försökte göra DÅ, det är så mycket man vill göra NU som spelar in också. Alvin fick sova i godan ro under mitt infall att laga dessa. Dessutom är det ju en rykande het massa man rör om i så inte direkt småbarnsvänligt göra.





Bedrövligt fula och fruktansvärt goda vart dom. Tur att ingen skall beundra dom, utan bara ÄTA dom, helst utan att plomberna ryker. Julgodiskoket fortsätter imorgon.

Kommentarer
Postat av: RED

Hahaha Ja någon gång ska det kokas så varför inte på natten. Å du de är inte fula de ser sjukt goda ut...



Alvins mamma

2010-12-17 @ 08:43:23
Postat av: gertie

Vi gjorde sådana koler förra året. De ser likadana ut. Goda var dom. Dom blev uppätna varenda en. Kram

2010-12-17 @ 10:04:41
URL: http://kittyhansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0