JULDAGEN

Juldagen idag. Lugn dag idag. Igår julafton fick jag tack vare en bloggläsare tag i rislyktor och vi kunde således släppa en åt Lova som avslutning på kvällen. Tack till dig.
Lova, hon fattades enormt mycket åtminstone för mig och det kom och gick som vågor över en hela kvällen. Trots god mat och trevligt sällskap så var det så uppenbart tomt vid middagsbordet och julklappsutdelningen. Lova var borta. Lova saknades.
Alvin fick många paket, kläder, filmer, leksaker osv. Han var hemskt nöjd trots att han saknade sin lekkamrat även han.
Kvällen var annars helt okej, kunde väl kanske inte blivit bättre med tanke på omständigheterna.
Hoppas alla läsare haft det bra ni också.





Alvin och tomten.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch vad det gör ont i mig. Det måste vara en enorm smärta att fira julafton utan sitt barn.

Massa kramar J

2010-12-25 @ 13:04:42
URL: http://milosblogg.blogspot.com
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Det gör ont i hjärtat när jag läser. Förstår att saknaden är enorm. Kan inte ens föreställa mig hur ont det gör i er ...

Kramar!

2010-12-25 @ 19:05:48
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0