SAKNAR DIG!

 

Saknar dig Lova. Massor, mycket, mer, mest!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kia

Lilla dockan Lova,förstår dej A-M saknaden är ibland outhärdlig.Att julen nalkas gör det inte bättre precis.Ha det så bra ni kan.Kram Kia

2010-12-14 @ 09:14:17
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Sänder dig en varm kram <3

2010-12-14 @ 10:02:57
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Förstår att saknaden är stor!

kramar om <3

2010-12-14 @ 11:31:44
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Johanna H.G

Nu fick jag tårar i ögonen.

Om jag en dag skulle få leva utan mina små tjejer så vet jag inte på riktigt hur jag skulle kunna leva vidare. Hur gör du?

Du är en så stor inspiration Anna-Maria så du anar inte, Lova finns där uppe och följer er.

2010-12-14 @ 11:57:16
Postat av: Veronica

Prinsessan Lova,så himla fin.

2010-12-14 @ 14:09:48
Postat av: Sonja Lindeman

Hej! Jag måste bara skriva några rader till dig!

Vilken bra blogg du har. Jag läser här ofta.

Jag tycker att du är strång och stark som sörjer din fina Lova på detta vis genom att skriva på din blogg. Jag förstår att saknaden är stor och att det måste vara jätte tungt för dig och din familj. Jag beklagar verkligen sorgen. Livet är så orättvist. Jag har en bror som fick en tumör på hörseln och synnerven, han klara sig men fick ett litet handikapp. Den tid han var som sjukast var jätte tung. Man tänker alltid inte jag eller min familj.

Jag hoppas verkligen att ni alla i familjen får vara friska livet ut.

Grattis, ser att ni ska få tillökning i familjen.

Kram och sköt om dig och dina nära och kära!

Mvh Sonja

2010-12-14 @ 22:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0