LOVA TILL SJUKAN

Idag skulle Lova och ta blodprover så jag frågade maken om en jag skulle följa med idag eftersom Susan var här ifrån Uppsala. Men sedan så blev jag hemma med pojken iallafall då jag förstod att det inte var något viktigt. Nu skulle jag ju kunnat ha varit med iallafall då de inte alls tog blodproverna idag men diskuterat Lova en del och hennes kommande behandlingar.


En operation är helt utesluten. Och nästa gång skulle hon få öva på strålning i Uppsala. Och så skulle det igen vara någon ny cellgift igen förstod jag. Samt att vi fick veta att de vill hålla ögonen på shunten ännu mer då den inte låg 100% som den skulle. Läskigt. Om den börjar krångla så måste den väl ut och in igen och det blir en massa extra tid i Uppsala igen. Annars tyckte hon Lova verkade välmående och glad just nu. Dom är fortfarande förundrade över
" fallet Lova " då hennes syn blivit dålig så snabbt som den blivit också. Förutom det skall Lova ta blodprover först på fredag nästa gång om allting går bra samt att hennes blodtryck sjunkit lite nu.





Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej.



Vad härlig bild!!!

Skönt att Lova mår bra.



Kram Sussie

2010-01-17 @ 14:11:16
URL: http://metrobloggen.se/sussie63
Postat av: Fia

Jag håller tummarna för att det ska gå bra i Uppsala.



Snygga kläder du köpt (inlägget under), jag får också alltid sy upp mina byxor. Nackdelen är att jag är rätt rund om magen och då verkar folk tro att man per automatik är runt 170-180 cm lång. Jag är inte mer än 158 cm lång och därför är allt flera decimeter för långt för mig. Helt sjukt. Fast hellre att man blir tvungen att sy upp än förlänga... Förlänga blir nog inte alls särskilt snyggt misstänker jag.

2010-01-17 @ 14:48:44
URL: http://lusth.org
Postat av: Carina

Oj ja det lät lite småläskigt om den inte e helt 100 på plats den där shunten, hoppas den inte krånglar och att synen nu håller sig o inte börjar spöka mer om det inte går åt rätt håll med den vill säga!!!

Kramisar!! Fina kläder du hitta förresten (föregående inlägget)

2010-01-17 @ 20:28:41
Postat av: Amanda

så härlig bild på dina underbara barn ^^ hoppas behandlingen o så går bra för lova. kramar

2010-01-17 @ 22:59:55
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Moa

Vad jobbigt och läskigt med shunten! Man vill ju helst att den ska sitta rätt i huvudet...

Kram!

2010-01-18 @ 22:13:27
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Rebecka

Vilken söt liten unge! Ja, självklart båda två.

Lider med henne, verkligen, och hoppas henne allt gott.



Har själv en kronisk sjukdom vilket bl.a. innefattar cytostatika-behandling, så vet lite hur det där med sjukhus är...

2010-01-18 @ 23:09:12
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0