JAG KAN JAG 2

Igår lyckades jag få till världens solbränna som idag faktiskt är mer brunröd än röd. Idag lyckades jag igen.
Jag var till kyrkogården och tände ljus hos Lova och brände mig sedan på locket till ljuset då jag började fixa med annat. I misstag så klart. Fort gick det, ont så in i norden tog det så jag råkade till och med säga " aj som fan " fast sedan skämdes jag, svär på kyrkogården sådär och jag som annars ogillar svordomar och försöker hålla tungan rätt i mun nu förtiden. Fast fan kanske inte är så förskräckligt iallafall av alla kraftord som finns.
Men efter ni sett bilden så förstår ni att det tog ont. Nu är det dock mindre rött men det syns bra.
Jag satte dit två nya blombuketter också, nu är det så varmt ute och allt torkar nästans bort så.
Och så har jag igen kommit in i en sakna - Lova - riktigt , riktigt - mycket fas. Saknar henne fruktansvärt mycket.








Dessutom påminner brännskadan om en huvudlös ängel.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tänkte precis att märket ser ut som en ängel...se det som ett tecken från Lova. De locken på ljusen blir verkligen förbannat varma, men som tur är har jag aldrig bränt mig såpass illa som du. Dock är väl inte den smärtan någonting emot den andra inre smärtan vi bär på, som aldrig kommer försvinna helt.



Jag är också inne i en sådan period nu, som har varat länge nu, det känns oöverstigligt. Orkar knappt blogga ens, går dagar mellan inläggen ibland.



Idag var jag till banken för att betala in advokatkostnad för bouppteckningen, kostnaden går ju på de försäkringar jag hade på A...känns så fel att stå där på banken men sonens dödsbo, en son på 10 år..Usch och fy f-n....



Jag önskar dig en fin kväll iallafall, även om den är tung....



Länkar till dessa fina lanternor, som flyger, skickade även nyss länken till Hannas pappa, du kanske redan sett den...Hursomhelst, tycker de är underbara...



http://www.komloykungen.se/se/artgrp.php?id=12581&grp=342465



Kram

2010-07-09 @ 21:36:43
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: yvonne

Oj brännskador gör fruktansvärt ont



helt teoretisk 1-2mån efter dödsfallet är man inte mera i chock fas utan då kommer saknaden mera kratfullt



jag minns att min sorg efter pappa var fruktanasvärd ca 2mån efter hans död då insåg jag att jag aldig i detta liv mera sku få se honom, nog ihimmelen men inte här o nu



Kramar till dej

2010-07-09 @ 21:43:55
Postat av: Moa

ser verkligen ut som en ängel! och jag hoppas att till och med kyrkogården har förståelse för att man svär när man bränner sig :p ont gör det ju! själv bränner jag mig på allt man kan bränna sig på i köket...

2010-07-09 @ 21:44:21
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Lena i Lyckebo

Min djupare sorg efter lillebrors död började bli verkligt jobbig efter ett år. Det var först då som insikten kom och jag förstod att han aldrig någonsin mera skulle finnas i mitt levande liv, en fruktansvärd känsla som gjorde att jag grät varje dag.

Lena<3

2010-07-10 @ 23:24:39
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Carina

Den ser verkligen mystiskt ut den där brännskadan, det gör så skitont när man bränner sig varesig det e av solen eller nåt annat. E själv en sån som lätt blir brännd tyvärr :(

2010-07-10 @ 23:33:35
Postat av: ocksåenmor

jag tycker det ser ut som två änglar som dansar med varandra

2010-07-11 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0