LOVAS GUDFÖRÄLDRAR

Jag brukar inte lägga in bilder på andra människor hur som helst, men eftersom jag bara vill visa vilka 2 människor som fortsatt bry sig, höra av sig och så efter Lovas död, och som försökte hålla kontakten livad även under Lovas sjukdomstid, så gör jag det nu. I nöden prövas vännen, så sant så. Ni är de som verkligen stannat kvar, vi hoppas det förblir så.







Lovas älskade gudföräldrar som hon höll så av och som hon fick sin nalle av som alltid var med överallt.






Älskade Rubennallen på standardplatsen under Lovas ena arm.
Söta lilla snuttan, vad vi saknar dig.


Lova höll också mycket av sin andra gudfar, Jan.
Fast honom vågar jag inte lägga in bild på (*skratt*)

Kommentarer
Postat av: Catarina

Skönt när det finns riktiga vänner som bryr sig på ett äkta sätt, det behöver alla, inte minst i er situation. kram!

2010-07-15 @ 21:22:12
URL: http://vardagsdagboken.blogspot.com
Postat av: Gummor Madde

åh tack gumman jag blir så rörd när du skriver så fint om oss. :-).

2010-07-15 @ 22:10:46
Postat av: Jill

Så fint <3 Jag o D var till Bentes i Eckerö på revyn ikväll och på vägen hem tvärnitade jag då jag såg kyrkan. Vi stannade o gick runt o sökte lilla söta Lova, var inte så svårt att hitta. Va fint ni gjort, såååå fina blommor, den fina ljuslyktan, såpbubblorna, ängeln, ja allt!!! Så himla fint! Hade bara lust att öppna ögonen o hoppas att jag drömde, men näe:( Så himla ledsamt, lider så med er! Många kramar från oss <3

2010-07-15 @ 22:19:35
Postat av: Hannas pappa, Niklas

Anna-Maria,

Jag både hoppas och tror att Lovas gudföräldrar vet hur fantastisk fin denna "hyllning" är. Det är något de ALLTID kommer att bära med sig: Vetskapen att de alltid fanns där, några ni alltid kunde lita på i alla väder. Den insikten och vetskapen är så vacker att jag nästan blir tårögd. Tänk vilka enastående människor det finns!

"massmis med"

Niklas, Hannas pappa

2010-07-15 @ 22:50:46
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

<3 <3 <3

2010-07-16 @ 00:49:01
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Vad "pillemarisk" hon ser ut när hon kramar nallen,

som ett riktigt busfrö!

Fina Lova.

2010-07-16 @ 12:06:43
Postat av: Tonismat.se

Fint av dig att berätta om allt så öppenhjärtligt, jag vet att det inte är lätt när ens barn rycks i från en alldeles för tidigt, du har varit otroligt stark, förbli det.

2010-07-16 @ 13:34:46
URL: http://tonismat.se
Postat av: Moa

fint med sådana vänner. det borde alla ha! och fina fina lova. ser ut som en välanvänd nalle, precis som nallar ska vara. kram

2010-07-16 @ 22:16:10
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Medgångar ger vänner, motgång prövar dem. Det är ett ordspråk som verkligen stämmer.. Vad härligt att du/ni har så underbara vänner som funnits där och stöttat er :)

2010-07-17 @ 10:36:20
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: yvonne

Härligt med Lovas gudföräldrar önskar flerA MÄNNISKOR SKU VARA SOM DEM

tänker på er varje dag

2010-07-17 @ 11:29:47
Postat av: Elisabet Roslund

Vissa människor märker man hur nära dom står en, andra lägger man helt enkelt åt sidan.

Men dom fina människorna som finns när man behöver dom är guld värda, jag vet.

Kram i sommarvärmen/Elisabet

2010-07-17 @ 17:04:54
Postat av: Isabelle

Hej!



Jag vill bara tipsa dig om en bok som min fina vän Sanna har skrivit. Hon skriver om sina egna erfarenheter efter att ha förlorat sin dotter.



"Bara ett andetag bort - Boken om mitt osynliga barn" heter den. Läs mer på:



http://www.litenupplaga.se/644



Hon skriver fantastiskt!



/Isabelle, en trogen bloggläsare

2010-07-17 @ 18:11:59
Postat av: Carina

Det är synd att endel människor försvinner när begravningen är över men det är desto mer värt dom som stannar kvar och fortsätter vara vänner :) det behövs!!

Bamsekramar

2010-07-20 @ 20:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0