ALLA KOMMENTARER

Jag är fruktansvärt dålig på att svara på alla kommentarer men jag läser dem alla och blir nästans alltid glad. Förväntar man sig ett enskilt svar eller mailkontakt eller har andra frågor så gör man bäst i att maila då det blir lättare så än att diskutera via bloggkommentarsfältet.
Jag kanske ej svarar direkt men jag försöker svara på sådant som rör Lova, eller era sjuka barn och tankar och speciella inlägg.
Mailen finner ni i menyn till höger under den korta presentationen.







Alvin blåser såpbubblor för Lova på kyrkogården.

 


Kommentarer
Postat av: hanna

tänker på er <3

2010-06-16 @ 22:40:27
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Amanda<3

ni finns ständigt i mina tankar anna-maria. finns här om du behöver prata eller så..jätte fin kissemiss som ni ska skaffa till alvin. han blir säkert jätte glad :) lova finns alltid med er..kramar <3

2010-06-16 @ 22:49:45
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Hannas pappa, Niklas

Anna-Maria,

Det gäller ju även för dig - om du har något "privat" så hoppas jag att du hör av dig via mail.

Bilden på Lova i förra inlägget...Undrar varför mina ögon tårfylldes när jag såg den...

Ibland undrar jag om min sinnesstämning inte skulle vara "ljusare" om jag inte tittade på alla foton...Men jag skiter i min sinnesstämning! Jag måste titta!

"Massmis med"

Niklas, Hannas pappa

2010-06-17 @ 00:05:27
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Maria

Det finns en plats



Det finns en plats, strax till höger om den tredje stjärnan från månen räknat,

där luften är fylld med fladdret av flortunna fjärilsvingar.

Där leker de små änglabarnen tafatt bland molntussarna.

Barfotabarn med brunbrända ben, glittrande ögon, lortiga tår,

skrapade knän och håret på ända.

På en sten vid stranden sitter en liten flicka och plaskar

med tårna i vattnet.

Hon vinkar glatt och säger "Jag möter er här sen!", tar ett skutt

ner från stenen och ansluter de andra änglabarnen...



Kanske den lilla flickan är Lova, och de andra änglabarnen är hennes nya vänner, Anthony, Hanna, Adrian, Simon och alla de andra....



Nu väntar först skolavslutningen efter Anthony, vet inte hur detta ska gå....



Kram

2010-06-17 @ 07:09:59
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ja va ska man skriva,önskar så att Lova skulle få blåsa såpbubblor,se alla blommor som slår ut,njuta av sommaren och leka me sin lillebror!så fel så:(ni e i mina tankar...kram

2010-06-17 @ 13:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0