ÄNGLAR

Det finns de som sett en ängel, jag har hållit en i min famn.






Lova 2007.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken härlig bild !Den gör en både glad och ledsen. Ett smittande skratt har hon tösen eran men jag blir ledsen då jag tänker att ni ej fick ha henne kvar hos er.

2010-06-17 @ 22:39:37
Postat av: Anonym

fina lilla flicka mina tårar rinner för dig. Kännde er inte men tänker på lova varje dag kollar bloggen varje dag. Du var så fin lilla vän,starka lilla flicka. Du är så vacker fina ängel!<3

finaste flickan som finns.

2010-06-18 @ 00:24:21
Postat av: Nettan

Har inte skrivit här på ett tag, men jag läser VARJE dag.

Men idag kunde jag inte låta bli. Så vacker hon är LOVA ! Jag sitter här med tårar i ögonen.

Jag tänker också tillbaka på när min tjeja var i den åldern. Mycket eftersom hon också har en lillebror som hon alltid pysslat om.

Stor kram !

2010-06-18 @ 09:28:33
Postat av: J

Vad fint.

2010-06-18 @ 10:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0