NY KRÖNIKA PÅ GÅNG

Jag får sätta fart nu, eftersom jag blivit tillfrågad om att skriva en krönika igen för en relativt nystartad sida på nätet som heter Ungmamma. Eftersom jag skriver mycket om sorg just nu kommer det sannolikt att handla om det denna gång med.
Ändå har jag andra erfarenheter i bagaget som långamning, under några år. Jag vet faktiskt inte vilket det blir. Folk är ju idag nästans äcklade av långtidsammande mammor.Mammorna är ju så perversa och gör ju det för sin egen skull.
De binder sig till barnet själva och det är inte bra för barnet för mjölken är inte nyttig när barnet är så stor som något år.
Tänk vad fel alla dessa människor har, så förutfattade meningar, sådan okunskap nu 2010. Och rädsla.
Hur som helst om det skall bli något av så får jag helt enkelt komma igång nu.




Kommentarer
Postat av: Toja

Långamning lät intressant! Kan du inte berätta lite mer om det här oxå?

2010-06-19 @ 05:36:47
Postat av: Mikaela

Tycker du är jätte duktig att skriva:)Och d vet ja att är många som tycker,fortsätt skriva...kram

2010-06-19 @ 14:18:36
Postat av: yvonne mattsson

Du är duktig på att skriva, skriv gärna om amning:)

hur länge har du ammat dina barn

har börjat få lite kommentarer när jag ammar min 10mån gamla baby.. en del tycker babyn är för gammal, men ag har ammat alla barn ca ett år

2010-06-19 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0