VISSEN & VINGKLIPPT

Inatt, snart, är det 1 månad sedan Lova lämnade oss. 22 maj 2010 klockan 00.20 finsk tid ( 23.20 svensk tid ).
1 månad av sorg, och saknad, och dagliga tanker på Lova, vi tänker på henne nästans hela vår vakna tid. Har vi tur får vi träffa henne under nattens timmar i våra drömmar. Oändlig saknad. Oändlig längtan.
Bilderna nedan kan berätta hur vi känner oss och hur vi mår idag. Fast vi lever, fast vi kämpar, fast vi andas och fast vi försöker, försöker, försöker komma framåt. Vi är på en resa utan mål där vi under resans gång fångar små glimtar av eventuell glädje. Största glädjen finner vi i vår son.


1 månad sedan jag höll din  levande varma hand. Din stund var då inne Lova, att lämna oss. Från så levande till så borta och oåterkalligt borta.









Kommentarer
Postat av: Toja

Hoppas du får en härlig Lovadröm inatt, en sån som väcker dig med ett leende på läpparna, som låter dig få vila från det trasiga mörka en liten stund iallafall.

Sov gott inatt A-M. Kram

2010-06-22 @ 02:26:46
Postat av: MrsG

Fast jag inte känner er känns allt så nära att jag nästan kan ta på smärtan och saknaden. Jag sörjer med dig och gråter med dig. Jag önskar att ni får förenas med er lilla Lova och tills dess ni möts igen önskar jag er all själslig lindring som finns. Kram

2010-06-22 @ 08:36:05
URL: http://mrsg-aquestionoflust.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0