IAKTAGEN

Varför känns det som om man känner sig iaktagen då man är ute, som om en del människor tittar extra mycket på en?
Idag har jag och sonen ätit middag på Nikolaj och såklart tyckte jag att en annan matgäst hela tiden tittade på mig.
Inbillning antagligen.


Någon undrar hur Lova mår just nu. Hon har låga blodvärden och trombisar. Skall få blod och så nu ikväll.
Hon har varit ute idag men med hela sängen men det var nog skönt tyckte hon för det är några veckor sedan hon kom ut sist.
Mest jobbigt är det då man önskar hon skulle få springa på gräset bland maskrosorna som andra barn, barfota.
Jag vet inte vad jag skall skriva mer om Lova och hennes tillstånd, det är som det är. Hon får syrgas och sina mediciner. Ingen morfin ännu.


Snart är sommaren här, och idag fick man ännu ett nedslående besked rörande en i vår närhet. Jävla skit det räckte inte med Lova heller är allt jag kan säga, monstret skördar vidare hos ung som gammal.





Kommentarer
Postat av: Carina

Härligt glad bild på Alvin :)

Va fint att hon kunde komma ut en stund fast det va med sängen men bara att få känna solen i ansiktet o brisen mot huden utan en glasruta emellan måste vara ljuvligt för henne.

Hoppas hon får må så bra hon kan nu!!

2010-05-19 @ 20:15:55
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Vad härligt för henne!!

Detta underbara väder...

Många styrkekramar!

2010-05-19 @ 20:23:26
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh vad glad jag blir när du skriver att hon kan komma ut och andas friskluft!

Ingen badutflykt men dock en "utflykt",

bättre än ingenting.

KRAM till dig Anna-Maria.

ps ang badhuset,förstår att det är tungt att gå utan Lova men hon vill säkert att du och brorsan kan få ha lite mys ändå tror hon unnar er det.

Ha det gott ,

skickar nattkram till fina Lova.

2010-05-19 @ 20:48:52
Postat av: Toja

Underbart med sol på lilla näsan :) med eller utan säng och syrgas så är solen en källa till välmående, dofter,ljud och färgnyanser kan vara nästan överväldigande efter lång tid inomhus.

I fantasin så sprang nog Lova och lät gräset killa fötterna!

Håll ut och bry dig inte om de som stirrar, säkert nån som antingen läser här eller hört rykten men inte vågade träda fram, förhoppningsvis en med gott sinne och inte nån av de som kritiserade ditt sätt att handskas med Lovas öde, du gör det här på ditt allra bästa sätt och har absolut inget att skämmas för!!!

2010-05-19 @ 21:27:11
Postat av: Amanda<3

vad skönt för lilla lova o få vara ute lite granna..massvis med kramar!

2010-05-19 @ 22:24:00
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Sötis Alvin :-)

2010-05-19 @ 22:43:59
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Rosanna

vad för för lilla Lova att komma ut, som balsam för själen =)

2010-05-19 @ 23:29:46
Postat av: ♥

Hundratusen Bamse Styrke Kramar

Titti

2010-05-20 @ 01:18:53
Postat av: Katja

Jag kan tänka mig att en och annan känner igen dig från bloggen och det kan ju vara svårt att veta om man ska säga något eller inte.

Jag hoppas jag kommer göra det den dagen vi springer på varann, för så litet är det ju här att det blir förr eller senare.



Vad fin han är =)



2010-05-20 @ 06:26:20
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: J

Jag kan tänka mig att du känner dig iakttagen. Det är trots allt väldigt många som följer din blogg, det vet man bara genom att prata med kompisar. Så du är säkerligen lite av en kändis på Åland :) både på gott och ont förstås eftersom man vet hur lilla Åland är. Men jag tror att de flesta känner medlidande och ser bara gott i det du skriver så det ska du inte vara orolig för.

2010-05-20 @ 07:58:19
Postat av: Nettan

Så härligt att Lova fått varit ute !

Ja du Anna-Maria, man önskar att monstret inte fanns, att smärta inte fanns, att bara allt fint fanns.

Kramar !

2010-05-20 @ 08:54:34
Postat av: ninni

HEJ! Ja våra tankar finns med er! Många kramar till er och ffa Lova!

2010-05-23 @ 16:35:35
URL: http://ninnih.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0