BRA INTERVJU

Ålandstidningens intervju var helt jättebra tycker. Idag fanns den i tryck i tidningen. Dock måste man typ ha inloggningsuppgifter för att få läsa nättidnigen. En inom släkten skickade den redan imorse dock via PDF åt mig så jag hann se den så, innan jag kollade postlådan.


Idag var jag med sonen via Nyan och deras kommer imorgondagens förstod jag. Lite mindre text, lite annorlunda formulerad, men den duger nog. Det blir väl aldrig riktigt kanonbra kanske på två ställen men de flesta Ålänningar läser av någon outgrundlig anledning båda tidningar, har de ej dem hemma så trynar dom på jobben eller på lunchrestauranger osv. Antagligen läses båda för att båda skriver lite olika angående nyheter.


Passfotograferingen gick finemang iallafall och jag tänkte visa Alvins fina bild senare ikväll. Just nu ligger han faktiskt och vilar. Han somnade. Han slutade ju sova dag för ganska länge sedan men som alla andra tycker han ju om att ta en liten tupplur ibland.




Och jag fick en halv sida riktigt.

Och så en av frågorna som kom upp var den nedan så om någon funderat på det så kan ni se svaret nu.


Det som stod sedan där man inte ser var typ att " De värsta kommentarerna har tagit henne hårt " och lite annat.
Kort sagt blev denna tidnings intervju riktigt välgjord. Och jag skäms inte över den. Dock är jag en aningens mer fundersam över morgondagens tidning fast jag sa att den såg Okej ut. Men sen är jag oerhört självkritisk då jag skriver.
Antar det är därför.

Kommentarer
Postat av: puva

hej, jag hittade hit via bloggnomineringen. jag är glad över att du tycker att du blivit rätt citerad och fint beskriven i artikeln.



egentligen ville jag säga något angående allt, Lova, hur rörande du skriver, hur du sätter ord på alla känslor och hur jag känner när jag läser men det går inte.. jag kan inte. jag kan inte.



en stor virtuell kram! hoppas bloggalan blir storslagen och kul.

2010-11-17 @ 14:30:36
URL: http://puva.ratata.fi
Postat av: Beatrice

kul att du får vara med i båda "blaskorna" visst är det så har man inte tidningen själv så försöker man allt läsa den på annat ställe .

Detta med att ta en liten vilopause skulle man göra oftare även vi vuxna //kram

Postat av: RED

Oj här har det hänt grejer. Sååå spännande! Jag ska hålla tummarna för dig och bloggen!

Va roligt med första bilden på det lilla/e underverket i magen. Fantastiskt!

Kramar i massor



Alvins mamma Maggan

2010-11-17 @ 16:33:36
Postat av: Kia

Härligt A-M,det kommer att bli jättebra det här med all uppmärksamhet som du får.Vi figurerade på första sidan i GT efter jag anmälde 2 läkare till HSAN.Därefter var vi med i Hemmets Journal.Vi måste synas på ngt sätt så att många ska få upp ögonen för vilket helvete vi har som förlorat barn.Ingen är ju skyddad mot detta monster.Kram Kia

2010-11-17 @ 18:55:32
Postat av: Hannas pappa

Hej A-M!

Hur mår ni annars idag?



"Massmis med"

Niklas

2010-11-17 @ 20:19:48
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Fred

Håller tummarna, hoppas du vinner!

2010-11-18 @ 11:16:08
URL: http://www.amelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0