KÖPT RAM

Har lyckats köpa ram till Lovas fotografri nu, som står på hennes lilla " minnes altare " som jag kallar det för. Gjorde genast en hel del för helhetsintrycket.
Jag håller på plockar runt där men är aldrig 100% nöjd. Men det är mysigt att ha det när man kommer in i hallen och kan stanna till och titta också på vägen till badrummet/Wc.
Egentligen finns det mycket Lovas minnen och små spår här och var hon lämnat, som teckningar jag valt att rama in och sådant smått. Klistermärken jag låter sitta kvar där hon klistrat fast dom även om det inte är vackert och andra kanske tycker man borde skrapa loss dom. Men det är skönt att ha dom kvar nu, för det kommer ju inte fler av Lovas små påhitt.



Kommentarer
Postat av: Elin

Va fint!! <3

2010-11-09 @ 10:20:31
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: gertie

Det blir fint. Det är lite som att gå och pyssla, och sköta om Lova. Det är säkert bra för själen. kramar

2010-11-09 @ 10:48:37
URL: http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: yvonne

vad fin Lova blev i fotoramen

2010-11-09 @ 11:34:37
Postat av: maria

Visst är det en ikeabyrå, malm, som är hennes altare? Anthony har sitt altare på en likdan, fast hans börjar bli så fullt så får väl fortsätta på den andre byrån sedan, leos, som är i andra sidan av rummet...Lova kanske inte kan känns på magen nu men hon är utan tvekan med när du är iväg på dina kontroller och ser din fina mage växa, en skyddsängel till bebisen och till alvin....

Kram

2010-11-09 @ 13:28:55
URL: http://änglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Sanna

Finaste prinsessan Lova!

2010-11-09 @ 15:23:14
Postat av: Veronica

Ja låt klistermärkena sitta kvar,

som hon klistrat dit med små fina händer...:(

Gråter så fort jag e inne på bloggen,

trodde ej man kunde sörja ngn man ej träffat men det kan man sannerligen.

Fina fina Lova.

2010-11-09 @ 18:49:33
Postat av: Fia! Mamma till 2

Kom in här av en slump.

Så fint med kort och speciellt stenarna <3

Klistermärkena tycker jag du ska spara för alltid.... det är kärlek det. <3<3<3 tankar på er från oss okända

2010-11-10 @ 10:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0