SNYGG SKORNA

Jag tänkte när jag ändå håller på med galakläder visa er de livsfarliga men ack så snygga skorna. Hur de såg ut bakifrån. Jag visste inte att de va någon kjed där, för det stod det ingenting om i beskrivningen. Är man full av humor som jag är ibland så tänker man sig dessa skor och stay-ups och en pettycoat och korsett fast den slipper man aldrig i nu, undrar om den galaklädseln uppskattas av fler än en eventuell make? ( Ja, jag skojar såklart )skall man orka leva med sorg måste man ibland orka skämta om olika saker. Jag tror tamej tusan jag tar de med lägre klack för jag vill inte riskera någon olycka som innefattar brutna ben eller skadad mage. Tänk om man skulle stula liksom eller råka krocka med någon i misstag, det kan man ju göra utan klackar till och med.  Men jag är iallafall ägare till ett par läckra skor, även om de knappt lär användas.





12 cm klackar, snygga, livsfarliga och obekväma.

Kommentarer
Postat av: Kia

Med en sån vacker mage spelar det ingen roll vad du har på dej,men skorna,så snygga men totalt livsfarliga för balansen.Tänkte naturligtvis på tyngden som du har framtill.Ha det bra!!Kram Kia

2010-11-23 @ 15:18:46
Postat av: Mari

Hej, jag är en rätt så ny läsare. Grattis till nomineringen av året blogg. Jag har en fråga, eller två egentligen.. Funderade bara om du hade lust/ork/tid/ att någongång skriva om hur Lova reagerade när hon fick veta att hon hade cancer? Var hon rädd? När det sen visade sig att hon inte skulle klara det, hur reagerade hon då? Var hon medveten om vad som hände? Hur reagerade lillkillen? Under Lovas sjukdomstid, och sedan när hon inte längre fanns mer? Hur sörjde/sörjer han?



Jag är verkligen ledsen för er skull. Kan inte förstå hur något sådant grymt kan hända. Hoppas det inte händer igen i er familj! Eller i någon annans familj heller för den delen..



Ha det bra! :)

2010-11-23 @ 15:33:58
Postat av: Sanna

Jag tycker du ska ta skor med lägre klack! Du ska vara rädd om dig och det vore ju synd att vricka foten (eller nåt värre). Jag bröt benet för några år sen och konstaterade efteråt att jag nog aldrig kommer kunna gå i högklackat igen, "Men du kan ju ha högklackat när du ligger ner, eller hur?" menade maken. Jag förstår inte alls vad han menade?! ;))))

2010-11-23 @ 23:10:28
URL: http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman/
Postat av: Lisa

Åhh, dom skorna kan man ju ha som prydnad ;))

2010-11-24 @ 10:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0