TÄNK OM

Tänk om det fått sitta två barn i soffan och se på barnprogram på TV. Tänk om det hade fått sitta en storasyster intill sin lillebror och sett på favoritprogrammen.
Det hade varit så fint, så där som det hade varit tänkt att det skulle vara, skall vara. Men där sitter en ensam liten lillebror, utan sin storasyster. Han satt där igår också, och dagen innan, och dessförinnan. Han sitter där imorgon med utan henne och alla restkommande dagar.
Ingen storasyster att bråka med, skoja med och stoja med. Tomhet för honom. Tomhet för osss alla.




Kommentarer
Postat av: En annan änglamamma

Hej o en styrkekram åt dig!! (Ps. jag har skickat ett pm åt dig via mammapappa sidan, för jag har inte kvar din mailadress ;))

2010-11-19 @ 10:59:40
Postat av: Kia

Tänk om...hur många gånger tänker vi inte så?Idag är det precis 3 år sedan den där hemska clementin stora tumören upptäcktes hos Simon.Varför??A-M,vi änglabarnsföräldrar kan verkligen känna av saknaden hos varandra.Det behövs inga ord....för vi vet.Kram till dej och din fina familj!Kia

2010-11-19 @ 12:43:49
Postat av: Jennie

Kan bara i min vildaste fantasi försöka tänka mig hur mycket hon fattas er. Tänker så mycket på er. Kram

2010-11-19 @ 13:43:59
Postat av: Skärgårdsflickan

Hej! Har följt med din blogg, men sedan tappade jag bort den. O har hittat den igen.



Ville bara säga en sak jag ofta tänker på.

Min kusin är änglamamma.

Hennes dotter blev 2 år.

Hon har nu 2 barn till.

Och nu till det jag brukar säga och tänka.



Ängeln fattas.

Kommer alltid göra det.

Men, ängeln finns alltid där.

Fast du inte ser ängeln.

Ängeln är och kommer alltid vara där!



Som när din son ser på TV.

Din ängel sitter där.

Ängeln sitter med sonen!

Ängeln står brevid dig, sitter och är överallt!



Änglen kommer alltid finnas hos dig!



Likaså min kusins ängel finns hos henne och hos mig!



Kramar! Du är världens bästa mamma!

2011-02-04 @ 12:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0