ÄNNU EN ÄNGEL

Ännu en liten ängel har anlänt till de änglabarn som gått före henne. Jag tänker på Moa, vars kamp jag följt långt innan Lova ens var sjuk, ja flera månader och till och med år innan Lova blev sjuk.
Nu har Moa liksom Lova, Hanna, Evelina, Simon, Adrian och många många fler barn förlorat kampen mot cancermonstret. 
Ikväll tänker jag inte bara på Lova mest som jag alltid i första hand gör och sedan alla de andra små barnen utan också lite extra mycket på Familjen Henriksson.
Jag känner igen smärtan ni har nu så väl och orden blir obetydliga ändå. Måtte det här någongång upphör att hända fler och fler familjer.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mm, verkligen. Måste finnas ett stop snart, ett botemedel!!!



Har tänt ett ljus för Moa idag, och såklart Lova! Vilket jag gjort många gånger innan.



Tänker på er, <3

2010-10-27 @ 23:02:59
Postat av: Alexandra

Ja fy... Det känns så förfärligt att ni som föräldrar ska behöva se detta hända era barn. Massor av kramar.

2010-10-27 @ 23:33:42
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Tonci

Åh, vad hemskt!! Jag tänker på dem och tänder ett ljus för deras Moa ikväll.

2010-10-28 @ 09:26:48
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/
Postat av: camilla

Förbannad cancermonster som verkar härja helt fritt trots allt gift och strålning som det antastas med. Det här är inte klokt, hur många barn ska behöva bli änglar på grund av cancermonstret.



Sänder varma tankar till Moas familj. Himmeln har berikats med ännu en underbar ängel.



Anna-Maria vill ge dig ett tips angående ett av dina tidigare inlägg angående gravstenar. Nu är man ju tack o lov inte så insatt i detta ämne och jag vet inte hur ni har det med lokala tillverkare på Åland. När vi skulle välja gravsten till min styvpappa åkte vi till Emmaboda och tittade, eftersom vi bara bor några mil därifrån. Men de har en bra hemsida där du eventuellt kan få tips på hur det stenen skulle kunna se ut. www.emmabodagranit.se



Kramar Camilla

2010-10-28 @ 13:30:47
Postat av: Laila♥

åå så hemskt :( usch för att förlora sitt barn :(:(:( vill inte ens tänka tanken :(:(:(

2010-10-28 @ 15:50:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: yvonne

kram

2010-10-30 @ 17:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0