AWARD

Ibland skickar folk awards åt mig, många gånger måste man berätta 7 saker om sig själv och jag orkar inte berätta 7 nya saker hela tiden. Men den här lägger jag upp. Den var dessutom fin tyckte jag.
Awarden fick jag från Emeli. Tack det var snällt utav dig.


 

Man skall också berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat och lägga in en favoritbild samt dela den vidare till 5 andra bloggare.

 

Så jag börjar med den första saken. Det som ligger mig allra varmt om hjärtat är min egen familj

Minnena efter Lova och tiden jag fick med henne och det sista är nog att få skriva.

En av de finare bilderna är nog denna, på min fina familj.

 

 

 

Och de 5 andra bloggarna som får awarden är följande mammor, alla unika, starka och kloka.

 

Linn

Tonci

Änglamamma4ever

Annas anatomi

Alltid tillsammans

 


Kommentarer
Postat av: NJ

Jag vart så rörd när jag läste din blogg, samtidigt arg och även börja gråta! Jag vart så arg på sjukdomen, varför ska ett oskyldigt litet barn drabbas av detta? När jag läste om "Lovas sjukhustid" så bara rös jag i hela kroppen och brast i gråt!



Många styrkekramar till er!

2010-10-11 @ 23:32:13
URL: http://viktigaste.blogspot.com
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Så kul att du gillade den och ville lägga upp den :)

2010-10-12 @ 11:46:44
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Vilken fin bild. OCh vilken fin blogg du har!

2010-10-12 @ 18:13:03
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0