HELGEN SOM VARIT

Så var ännu en helg till ändå och imorgon börjar en ny vecka om vi skall försöka ta oss till Södertälje på begravning. Min bror begravs på torsdagen så det blev lite knep men vi är på gång nu. Och hoppas på att vi kommer iväg.
Igår var jag och fikade med en vän på stan, vi testade att gå till Amorina, en chokladbutik typ som gör praliner och så har de ett litet café också. Jag är nog omodern för jag beställde en varm choklad med grädde, sedan kom expediten med en bricka till bordet med kryddor, salt, råsocker, chilipeppar osv man fick peppra med om man ville. Unikt i min unika värld. Jag fegade och satte bara på lite kanel.
Blev lite småshopping också och så köpte jag en blå ljung till mina föräldrars grav och satte dit ljuslyktan.
Det närmar sig också allhelgonahelgen snart så då skall det fixas på hela 3 gravar. Lovas, mamma & pappas och min mormors, ljus skall också tändas. Jag önskar att Lovas grav inte fanns, det gör hela familjen, hela familjen önskar henne hem och tillbaka eller att det här aldrig hade hänt.



Kommentarer
Postat av: Maria

Man önskar och önskar men utan resultat...Klart alla vill ha tillbaks våra barn i livet..På tal om alla helgons afton, jag blev så glad, hittade en krans som inte var så där tradiotnell, det var en lagom stor krans gjord på mossa som grund och sedan massor av kastanjer ditsatta, Anthont samlade ofta det när de började komma...

Kram

2010-10-10 @ 13:25:26
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej! Jag har följt din blogg tidigare och såg till min glädje idag att du öppnat den igen! Hoppas inga idioter gör att du får stänga den på nytt!

Mvh Lina

2010-10-10 @ 16:10:02
URL: http://www.allagodatingr3.blogspot.com/
Postat av: anna a

Blev glad när jag såg att du öppnat bloggen! Har saknat den men jag förstår att det är skönt att ha den stängd. När min son lämnade oss i våras var mitt mål att ha gravstenen uppe till allahelgonahelgen och jag hoppas fortfarande att det ska bli så! Börjar bli nervös men ett gott tecken är att sockeln ska grävas ner på onsdag.. Styrka till dig.

2010-10-10 @ 16:23:04
Postat av: yvonne

tänker på er ofta, mina småbarn pratar ofta om flickan som dog, trots att de aldrig sett lova



Kram till er o kraft inför begravningen, förstod jag dej rätt här det din brors begravning ni skall på el läste jag fel

2010-10-10 @ 16:30:54
Postat av: camilla

Hej!

Skickar dig massor av styrkekramar inför din brors begravning. Det måste vara fruktansvärt tufft och sorglig, att vara med om ytterligare en begravning med så kort tid inpå.



Kramar till dig. Du är stark! /Camilla

2010-10-10 @ 20:38:40
Postat av: Alexandra

Ja det önskar jag också, för er skull. Kram på dig!!

2010-10-10 @ 20:56:34
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Gummor Madde

gummors lilla troll unge som är sååååååå himla saknad!!!!

2010-10-10 @ 22:38:15
Postat av: Hannas pappa

"Massmis med"

Niklas

2010-10-10 @ 23:25:22
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: yasmine

skickar kramar och tankar till dig och din familj. <3

2010-10-11 @ 22:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0