NÄR NÅR VI MÅLET

Lova har nått målet förr, men jag har satt ett " slutmål " på 50.000 kronor från hennes insamling till Barncancerfondens insamling. Och även om målet nås så kan man fortsätta mata grisen med en liten slant. Precis lika bra som man matar sin egen mun med chips och choklad om fredagskvällarna. ( Okej jag hoppas ni tar det rätt )
Jag vet också att dessa pengar går fram då jag själv hört och sett det.
När vi låg på Ackis berättade jag bland annat om att de hade fått ett wii tv-spel med spel åt barnen där och de anhöriga för att göra vistelsetiden lite roligare. Det är alltså inte endast forskning som alla pengar går till utan även till barnens väl just då.
Besök gärna Lovas spargris. Vill man inte mata just hennes gris finns det såklart många andra insamlingar där och alla med samma mål. Och så har dom ju en fin webshop. Återigen vill jag inte på något vis kalla det här tiggeri utan snarare en uppmaning, så att vi en dag kanske kan fylla den fjärde tomma stolen med ännu en vinnare mot cancermonstret.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Många bäckar små... =)

2010-10-12 @ 22:11:23
URL: http://esmeralda71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0