MSN?

Finns det någon av er änglaföräldrar där ute som har msn? Ibland skulle det vara skönt, trevligt att prata med någon och inte bara invänta blogginläggen. Att prata med mig är som att läsa min blogg. Ibland är jag intressant, ibland sorglig, ibland ler man och ibland så orkar man inte snacka med mig. Jag är nog lite som en påse " gott & blandat " godis.
OM nu någon känner för det, och har msn så adda gärna mig på [email protected] och det betyder inte att ni skall känna er tvugna att samtala med mig, jag vill bara att alla ska kunna känna att OM man vill säga hej så får man det, eller om det är något i bloggen man undrar över eller vill prata närmare om så går det fortare än via kommentarerna eller om man bara vill prata väder och vind.
Jag tänkte på det här om kvällen men sedan försvann det igen, men nu kom jag ihåg det och skriver ner det. Så addda gärna, själv tycker jag det kan kännas skönt att få snacka om allt eller inget och de jag har där nu är inga änglaföräldrar vilket oftast innebär, vardagsmoment som passar dem bäst då de får svårt att uttrycka sig då man nämner Lova, död och graven eller så.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag lägger till dig där Anna-Maria, är inte så ofta inne visserligen, av just de skälen som du beskrev, jag orkar inte snacka någons problem med pojkvännen eller liknande eller att någon måste gå ner i vikt...Ska se om jag lyckas ta mig in där nu eller om jag glömt mitt lösen...

Kram

2010-09-12 @ 18:20:09
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Kia

I nuläget är inte MSN tänkbart för min del,för det var Simons grej och hans kompisar.Dom höll på dagligen med detta och sina web-kameror....gör lite ont.men längre fram kanske?...du förstår mej säkert!Kram Kia

2010-09-13 @ 09:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0