NU HÄMTAR JAG DEN

Jag tänker hämta kameran idag som förståss fastnade i tullen. Den kom i förra veckan redan och jag var in, men med mycket om och men så slipper jag dyr tull och betalar bara tullvärde så det blir 61€ som är c.a 600 kr. Men kameran var värd nästans 5000 kr, så jag tycker det inte gör så jättemycket. Inte med tanke på att det var Lovas bild som vann tack vare så många som röstade.


Jag skall också och leta lite nya växter till Lovas grav. Ljung, prydnadskål, ja vi får se vad jag hittar på. Saknar henne oerhört. Var via en läkarundersökning idag och läkaren beklagade Lova och pratade lite om henne och även hon sa att jag måste säga åt dem om vi vill ha någon att prata med.


Imorgon är det dags för den stora mentala prövningen. Badhuset. Alvin skall gå kursen som Lova gick i samma ålder.
Samma plats, samma kurs. Vilka är där mer? Jag vet inte vad jag känner men det känns mentalt tungt på många vis, minnen igen.


Jag är snurrig idag, hjärnan fortsätter centrifugera på högvarv. Inte 1800v/m utan så fort att det går inte att hitta någon mer snabbare mekanisk centrifug.
Jag återkommer senare, då jag fått kolla nya kameran lite.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är så usel på blommor, är det ljung som gäller nu när det börjar bli höstkyla? Vad mer? Måste ju med fixa iordning snart, dock så blommar pelargonia och begonia fint fortfarande....

Ska bli fint att se bilder med nya kameran sen om du lägger ut några, självklart ville vi ju vara med och rösta fram hennes bild som den bästa, den var ju helt underbar, dessutom när man vet historien bakom bilden så blev det ännu mer självklart. Det är ju inte vilken bild som helst, som man bara kan ta om tyvärr....Grattis igen...Kram

2010-09-08 @ 11:58:44
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Kia

Anna-Maria,kameran kommer delvis vara din terapi och glädje eftersom Lovas foto vann.Snurrig med en snabb centrifug i hjärnan har vi nog allihop i vår vidriga situation.Ska nu hälsa på min gamle far som är på "avlastningshem" kortis i 2 veckor.Han fick en stor stroke när Simon gick bort.Han var med Simon överallt,på simklubben,bowlingen och kanotklubben.Sedan försvann allt med Simon.Det blev som ringar på vattnet....Ta hand om er,kram Kia

2010-09-08 @ 13:32:40
Postat av: Hannas pappa

Bilden ÄR underbar...

Men varför måste du betala tull? Helt okunnig på detta område...

Hjärnsnurr...jag har tillbringat dagen med att hjälpa svärfar att flytta...han ÄR snurrig på ett helt annat sätt än vi andra emotionellt snurriga...

Hoppas på en fin stund i badhuset imorgon A-M...

"Massmis med"

Niklas

2010-09-08 @ 20:21:29
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Hoppas det gick bra på simningen!! Massor av kramar

2010-09-09 @ 18:00:30
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0