LILLA SILVERHJÄRTAT

Kia var den enda som bemödade sig att gissa paket innehållet igår och självklart hade hon rätt. Att det innehöll ett silverhjärta.
Och med denna insats har man varit med och bidragit till kostnaderna av bygget till det femte Ronald McDonald huset i Uppsala. Det skall börja med att bygga det nu våren 2012. Och jag hoppas att det kommer att hjälpa många föräldrar att få bo där, när jag med egen erfarenhet vet hur strandsatta vi varit de gånger vi varit utan boplats när man farit akut med Lova. Det är så viktigt att få leva nära de sjuka för allas part.







Lilla silverhjärtat.
För mig symboliserar nog hålet i hjärtat främst det hål jag alltid kommer att bära med mig efter Lova dog. Hon tog en stor pusselbit med sig som saknas i mitt i liv. Hon själv.

Kommentarer
Postat av: gertie

Silverhjärtat är så fint. Jag har också skrivit efter ett . Och det kom en avi idag. Ska ner och se om det är hjärtat som kommit. Kram

2011-12-15 @ 10:05:03
URL: http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Hej,jag tror att vi kommer att vara många änglamammor och även de som fått behålla sina barn som kommer att köpa detta lilla hjärta med saknad och tomhetshålet i.Visst är det vackert? Kram Kia

2011-12-15 @ 13:47:46
Postat av: Moa

vad fint det är!

2011-12-15 @ 16:49:03
URL: http://dayviews.com/legobit
Postat av: Lisbeth

Så fint det är, och man blir väldigt tagen av hjärtat med hål i. Det går rakt in i hjärteroten.



Kramar

2011-12-16 @ 23:00:26
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0