TRÅKVÄDRET FORTSÄTTER

Tittar ut och konstaterar att tråkvädret bara fortsätter. Alvin var i parken i 2 timmar och lekte. Det var några andra barn där också.'
Nu lagar vi typ Karelsk stek till middagen, det tar ju bara några timmar. Måste hänga tvätt också, och tvätta lite till. Måste ladda kamera batteriet också, fast inte vet jag om det finns så mycket att visa. Blir mest att fota barnen. Det finaste man kan fota, i min värld. Imorgon är det Lucia också. Många barn som skall fira Lucia i skolor och på dagis. Lova hade också kunnat fira Lucia i skolan. I Parken gör man inte sådant, men förut hade de en liten julfest när Lova gick där.



Kommentarer
Postat av: Louise - kvinnlig målare och mamma till Hampus

tittar in, hittade din blogg via familjeliv.



Läst fliken "Lovas sjukdomstid", kan bara säga att jag beklagar och att där var inte ett öga tort.

Har själv en son som är i ålder med din minsting och tanken på att han skulle försvinna från jordens yta före mig är förkrossande. Men kan ändå inte föreställa mig hur det varit för dig o din familj, men det är starkt att skriva om det o berätta för andra om det.



Kommer titta in fler gånger. =) /Louise

2011-12-12 @ 13:47:08
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0