LOVA LOVA

Jag och Lykke var till kyrkogården ikväll och vattnade, hade med oss blommor. Saknade, tänkte, längtade. Det är så overkligt ännu att gå dit till graven, fast hon varit begravd över 1 år så är det som att man hälsar på någon annan, det är svårt att vilja greppa att det är ens barn som ligger där. Så där skulle det inte bli, inte vara. Fel fel fel. Man vet men man vill inte förstå fast man ändå förstår.
Blomman jag köpte härom dagen har slagit ut lite nu och nallen på pinne var så fin där han satt i blomstret.




Kommentarer
Postat av: Mamma till tio

Va fint ni har det hos Lova.....kram....

2011-07-31 @ 19:48:58
URL: http://djurstrom2.blogspot.com
Postat av: Carola

Kära Anna-Maria det har gått bara ett år och det är nästan som igår,så fel,fel och kommer alltid att vara men åren går och du har dina fina småttingar som tar mycket av din tid och avleder dina tankar en del.Saknaden kommer alltid att finnas men man lär sig leva med den men vissa dagar ,datum.födelsedagar,jul och minnen är för mig ännu tunga dagar efter 20 år.Det värsta är att folk tror att allting är glömt efter så lång tid men man håller god min utåt sett.Du har ju själv fått ta del av en hel del oförståndiga kommentarer och dumma frågor så du förstår vad jag menar.Bamse-kramar till er alla ink. katten <3

2011-07-31 @ 21:04:25
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: gummor Madde

Gulle Lova så älskad o så himla saknad!!! <3

2011-07-31 @ 22:39:31
Postat av: Malin & Prinsessan

Tack för din fina kommentar igår om mitt videoinlägg :) Det värmde!



Och vad fint ni har det hos Lova. Jag försöker förstå men det är så otroligt svårt tror jag att förstå hur det är att mista ett barn när man inte själv har varit där. Massor av kramar och styrka både till er och eran otroligt fina ängel!

2011-08-01 @ 11:40:09
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: Hannas pappa

Absurt. Makabert. Fullständigt snedvridet. Ergo...verklighet. För er. För oss. Och alldeles för många andra familjer...............

Massmis med

Niklas

2011-08-01 @ 15:58:08
URL: http://hannagull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0