SOL,MULET,SOL

Efter rubriken behövs knappast någon undertext heller. Vädret, det är lustigt. Sol ena minuten, mulet nästa. Upp och ner. Maken har avverkat en vecka av 4 semesterveckor redan. Sommaren kommer att försvinna fort känns det som. Även om augusti är en sensommarmånad så vet man ändå att hösten står inför dörren igen så småningom.
Hösten då Lova skulle fått börja i andra klass. Ibland när andra uppdaterar sin status på Facebook att deras barn fyller 6 år så tänker jag att Oj vad stora deras barn har blivit. Sedan kommer verkligheten ikapp en att jag har ju egentligen en storflicka jag med, och hon skulle fylla 8 år till julen. 8 år, då är man liten men inte lika liten som när man är 5-6 eller ännu mindre.


Jag har tänkt försöka ordna med bilder från min egen barndom i framtiden. Tanken har grott lite, jag har lite dagiskort och sådant från när jag var 5-6 år som kan vara roliga att se.





Jag när jag var liten och inte mycket mer än lite på 1 år.

Kommentarer
Postat av: Eva

Sån klänning hade jag med och den ligger nu i Cornelias byrå i väntan på rätt tillfälle.

2011-07-17 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0