UKU UPPLEVELSER 2

För den som undrade vad jag svamlade om så kan man läsa lite mer här om dessa UKU (ut-ur-kroppen-upplevelser).
Det finns ju otaliga med sidor men jag har aldrig riktigt tänkt på dessa eller ens läst så mycket bara vetat om dem.
Jag har aldrig tidigare upplevt dessa själv heller därför är jag kanske lite mer förvånad och frågande idag då jag högst sannolikt upplevde en eller någon form utav sådan UKU-upplevelse tidigt imorse efter att ha varit på wc. Alltså det är för knäppt att blogga om så det går bara inte, då får man skämmas ihjäl. Men någon mardröm var det inte heller. Nej det är helt enkelt för ko-ko att skriva om här. Det kryllar av för många skeptiker också och jag ids inte ens bjuda dom på det goda skrattet idag.
Däremot har jag varit på loppisen en vända och hittade lite smått. Jag kan lägga in bilder sen senare.
Hannas pappa, du som är så öppensinnad får gärna maila om det här inlägget vid intresse så kan jag berätta mer åt dig där.


Kommentarer
Postat av: Mikkis

åhhh de skulle vara så intressant att få läsa vad du vart med om, för jag tror starkt på sådant :)

2011-03-05 @ 16:03:09
Postat av: Johanna

Nej men gud berätta nu! Är så nyfiken.

2011-03-05 @ 16:35:17
Postat av: Linda

Jag vet hur du känner dig, ha själv varit med om ett par saker. Men som du säger så låter det så knäppt att ingen skulle tro på en.

2011-03-06 @ 15:29:41
Postat av: Therese

Jag blir sjukt nyfiken!!! Snälla du skriv om det strunta i skeptikerna dom kan dra nåt gammalt över sig ;) sånt här gör ju livet så himla spännande!!

2011-03-06 @ 18:36:54
URL: http://lillavild.blogspot.com
Postat av: Maria

Det är oerhört svårt att beskriva sånt här, men jag hade en del konstiga upplevelser för många år sen! Det var väldigt obehagligt och inte ett dugg spännande och intressant (fast jag tycker att det är intressant att läsa om eller höra andra berätta)!

Det upphörde så småningom, och jag hoppas att det aldrig kommer tillbaka!

2011-03-07 @ 09:53:30
URL: http://bokrike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0