SAKNAR MASSOR

Upp och ned och upp och ned och alltid denna saknad. Nu är den mer påtaglig igen med våren och allting, Lovas 1 års dag sedan hon dog närmar sig. 1 helt jävla (ursäkta svordomen) år utan henne hos oss. Jag vill inte ens försöka förstå det. Hon är så enormt saknad. Jag vill ha henne här, med sina syskon. Inte där "någonstans" eller i en grav. Skall åka till blomsterhandeln nu någonting, hitta en blomma som passar in i kattkrukan maken köpte hem, så vi kan ta den till graven sedan. Vi var ju till stenhuggeriet för ett tag sedan också, fått lite prisuppgifter osv, men vi skall tillbaka igen såklart innan vi bestämmer oss fullständigt. Roligare saker kan man ju göra...än att bestämma och beställa en gravsten.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan aldrig riktigt förstå ( och hoppas ju slippa den insikten)

Men efter att ha kännt av den smärtsamma saknad efter mina 4 barn där hemma , vilka allihop har hälsan i behåll .

Då kan man ana vilken fruktansvärd tomhet dt måste vara efter ett barn som inte finns kvar i livet :-((

Många varma kramar till dig och resten av familjen

2011-05-09 @ 11:54:33
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Hannas pappa

Sorgligt så sorgligt...

Massmis med

Niklas

2011-05-09 @ 13:15:21
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Malin

En kram från oss till er....!!

2011-05-09 @ 13:40:19
URL: http://malins-dag.blogspot.com
Postat av: Jenny

Åh det verket i mitt hjärta o tårarna rinner längs kinderna när jag tittar på er fina flicka! De är så fruktansvärt svårt att förstå att ett litet barn ska behöva lämna en så fin familj så tidigt! Så galet, så fel! Önskar er all lycka med den nya familjemedlemmen o massa tankar till storasyster var hon nu är! Kram

2011-05-09 @ 22:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0