ÅTERIGEN TACK

Tack igen åt er som sett till att Lovas spargris växer, jag ser nog att det ökar även om jag inte kan tacka och bocka i varje inlägg, men glad blir jag. Kanske det är svårt att nå målet på 60.000 tills den 4 december men vi kan väl försöka? Skulle vara roligt att sedan efter att tag sätta ett nytt mål. Ni som vill och kan och har bloggar så dela gärna den vidare. 4 december är Lovas födelsedag, i egentlig mening. 8 år snart, men ändå bara 6.5 år, alla dagar.


NÖFF NÖFF klick.





En gång för länge sedan...innan mardrömmen nådde vårat hem.
Vintern-julen 2008. Fantastiska Lova, vi saknar dig ENORMT!

Kommentarer
Postat av: naadi

Hur går det att bidra från Finland?

2011-11-12 @ 13:49:48
URL: http://nadjamittilivet.blogspot.com
Postat av: Augustifamiljen

Så fruktansvärt orättvist det är, det ni har gått igenom. Sitter med tårar i ögonen och läser om er lilla tjej och hoppas med hela mitt hjärta att det aldrig ska hända oss. Man skulle ju gå sönder. Fullkomligt.



Men man vet ju aldrig.. sjukdomen är ju så lömsk och hemsk och man kan aldrig vara säker. Inte ens barn låter den bli, som är de renaste av människor :(



Stor kram till er såhär i juletider!

2011-11-25 @ 08:19:37
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0