JAMEN JO TACK

TACK tusen tusen tack till er fina bidragare till att Lovas spargris vuxit sedan sist jag skrev. Tack. Min födelsedag var lugn och stilla. Lite köpetårta, 2 barn nära, 1 i riktigt nära hjärtat, en make och en svärmor. För det var ju bara måndag ändå. Och så där mitt på en måndag har inte alla tid och själv är jag lite så där beklämd av att bli firad i större skala. Nej det lilla är det bästa för mig.


Så tack för grattisar här och tack för pengar till Lovas spargris. Den nöffar glatt. Nästa "dröm" skulle vara att nå 60.000 kronor till den 4 december. Men det verkar lite liiite hårt men det är då det är Lovas åttonde födelsedag.


För att skänka en liten slant framöver är det samma LÄNK som gäller.


Nu blir det kaffe, park och sådant där. Ha en kanondag ni läsare.

Kommentarer
Postat av: Lotta m åtta

Att nå 60.000 till Lovas födelsedag borde vi kunna ordna tillsammans...! Jag hjälper mer än gärna till genom att länka från min blogg om det är okej från din sida.Ha en fin dag! /L.

2011-11-08 @ 10:58:50
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: en farmor

Säger Grattis i efterskott! Har lämnat ett bidrag till Lovas spargris.

Ha det så gott med din fina familj!

Från en farmor

2011-11-08 @ 21:23:07
Postat av: Anna- Dolce Bambini

Tack Lotta och en farmor. Många bäckar små. :-)

2011-11-09 @ 08:29:33
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0