NY VECKA

Ny vecka, och den sista oktober 2011. Det är sant, det kommer att gå fasligt fort nu, så är står vi nog med snön upp till öronen och huttrar och innan man reagerar eller något har vi 2012.
Dess innan är det julen och nyåret, gemenskapens tid. Och saknadens tid för många, saknaden som blir ännu mer påtaglig just då. Nästa vecka fyller jag år. Jag är ingen människa som gillar att fira med en massa kalas och sådant.


Och jag önskar mig aldrig egentligen någonting speciellt när jag fyller, i materiellt syfte. Men om någon matar Lovas spargris - insamlingsgrisen blir jag glad för det. Glad att ni minns Lovas kamp tillsammans med andra barns, mer än vad ni tänker på vilken blomma jag skulle föredragit eller om jag behöver en ny stekpanna eller kanske choklad. Så allt jag vill är att bara att Lovas gris växer, fast än med bara en fem krona eller tjugo.


Klicka här för att skänka en liten gåva i förskott.


Tack till er som som kan-vill skänka.



Lova på sin allra sista födelsedag, 6 år.



Kommentarer
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Julen kan ju aldrig bli som tidigare när våra älskade änglabarn fanns som dom mest underbara livsglada barn som dom var.Har heller aldrig varit mycket för att fira.Men det var ju annorlunda när barnen var små och älskade allt som hade med kalas och paket att göra.Linus och Robin tycker också att en jul utan lillebror är ingen riktig jul.Det var alltid Simon som julpyntade och klädde granen innan han blev sjuk.Vi ska resa bort och vi får hoppas att det blir annorlunda när dom själva blir föräldrar.Kram Kia

2011-10-31 @ 15:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0