DU & JAG SYRRAN

"Du och jag syrran. Du är viktigt för mig och jag älskar dig. Och jag är stolt över att få vara din storebror.
Jag tänker på min storasyster alla dagar och pratar om henne en hel del. Därför är jag så glad åt att jag fått äran att "få" en syster till, för då är jag inte lika ensam längre som innan".




"Och jag förgyller och glädjer alla med mina busiga leénden. Jag har nu lärt mig hur man vänder sig själv, jag kan vara lite svårflirtad men bländar av leénden som en strålande sol om man lyckas. Jag jollrar en del och griper tag i saker med händerna och för dem gärna till munnen för att undersöka dem. Och nästa vecka blir jag 5 månader.
När jag blir större kommer jag att nyfiket lyssna på det min bror och andra berättar om den storasyster jag aldrig fick lära känna".

Kommentarer
Postat av: Carina

Oj jösses 5 månader snart lilla hjärtat, hon va ju bara några veckor gammal just, underbara bilder på barnen, tror nog de har en omåttligt stolt storasyster oxå <3

2011-09-13 @ 00:41:22
Postat av: Moa

finfina barn och jag tror också att de har en jättestolt storasyster som ser till dem!

2011-09-13 @ 11:13:37
URL: http://dayviews.com/legobit/
Postat av: Emelie

Å nu gråter jag som en gris. Vad fint, vad orättvist, vad förjäkla sorgligt. Livet går vidare vare sig man vill eller inte. Jag önskar så att alla tre fick vara på samma plats, kanske en dag...

Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Gooooos vilken fin bild <3

2011-09-13 @ 21:58:59
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0